Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Eg får ikkje sove, for eg veit at når eg står opp, har mor mi gitt vekk Mynte, ein av hundane våre. Det er "best for henne, ho passar ikkje med dei andre hundane, bla bla, osv osv" Ho er uansett den mest livlige og unike hunden eg har kjent, og den beste vennen til kvalpen vår på 7 månadar.

:( Føler med deg, foreldrene mine fant på det samme med ene hunden vår for noen år siden.

 

Haha. Sånn kan det gå. Slutta i fjor selv. Det varte i to eller tre måneder. Og så slutta jeg nå i slutten av mai igjen og gikk over til snus. Det går faktisk ganske greit. Bortsett fra på fylla etc.

Definer "etc".

Han røyker akkurat når det passer seg sånn mao :p

 

Prøvde, men så fikk Lars seg dame også. : <

Ække han singel nå a? Da er det din tur.

Blir ikke kvitt meg så lett :ph34r:

Lenke til kommentar

har jeg også lyst til, men først etter jeg er ferdig som student og faktisk får no penger. :p

Jeg har hatt sommerjobb nå i ferien og satser på å bruke alle de pengene på fallskjerm. Passer egentlig aldri å bruke 13000 kroner spør du meg, så jeg bare kjører på og gjør det.

 

Fallskjerm virker gøy, er iallefall gøy å se på fra kamera. Jeg hadde sikkert pissa på meg i forsøket på å hoppe, høydeskrekk er superkult

Jeg skal passe på å gjøre både nummer en og to før jeg skal hoppe. :p

 

Jeg skal mest sannsynlig ta fallskjermkurs i Skien når de får flyet oppe å gå igjen. :)

Kult. Jeg bor i nabobyen, så jeg henger meg på! :w00t:

Konge! Jeg tenker å ta det over noen helger i og med at jeg er rundt 2 timer unna. Miniforumfallskjermtreff. Lett.

Lenke til kommentar

har jeg også lyst til, men først etter jeg er ferdig som student og faktisk får no penger. :p

Jeg har hatt sommerjobb nå i ferien og satser på å bruke alle de pengene på fallskjerm. Passer egentlig aldri å bruke 13000 kroner spør du meg, så jeg bare kjører på og gjør det.

 

Fallskjerm virker gøy, er iallefall gøy å se på fra kamera. Jeg hadde sikkert pissa på meg i forsøket på å hoppe, høydeskrekk er superkult

Jeg skal passe på å gjøre både nummer en og to før jeg skal hoppe. :p

 

Jeg skal mest sannsynlig ta fallskjermkurs i Skien når de får flyet oppe å gå igjen. :)

Kult. Jeg bor i nabobyen, så jeg henger meg på! :w00t:

Konge! Jeg tenker å ta det over noen helger i og med at jeg er rundt 2 timer unna. Miniforumfallskjermtreff. Lett.

Seff. Den er jeg med på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Seff. Den er jeg med på!

Awesome! Tror nesten det eneste kriteriet er at man må være under 95 eller 100 kilo. Og en legesjekk som man må igjennom. Det er mer info på grenland fallskjermklubb sine hjemmesider. :)

 

hehe klart. ^^ men når jeg har det, så skal det gjøres.

syns også vi bør ha forumtreff på rjukan med strikkhopp til de som vil. :p

Tror det hadde vært en suksess. Alle blir jo helt i hundre etter å ha hoppet. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...