Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nei, jeg vil ikke være med deg hjem på nachpiel med deg og vinflaska. Hovedsaklig fordi du veier dobbelt så mye som meg (antageligvis, når du har valker på fingrene er noe alvorlig galt), jeg klarer ikke holde rundt deg, barna dine ligger i naborommet og sover og du har fjorten kaniner som går fritt hjemme, sammen med alle de andre dyrene dine.

*føle seg tykk*

Pft, jeg kunne vært modell.

I would still hid dat :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg vil ikke være med deg hjem på nachpiel med deg og vinflaska. Hovedsaklig fordi du veier dobbelt så mye som meg (antageligvis, når du har valker på fingrene er noe alvorlig galt), jeg klarer ikke holde rundt deg, barna dine ligger i naborommet og sover og du har fjorten kaniner som går fritt hjemme, sammen med alle de andre dyrene dine.

*føle seg tykk*

Wait, what? Hvordan klarte du det? Bare fordi jeg beskriver disse galne nord-trønderne som har flere dyr enn deg? :p

*Finne frem vaskekosten*

Prækast!

Forlate oss på denne måten. Oh well, er vel for en god sak. :wee:

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal forsøke med på indrefilet i dag. Prøvde meg på å lage biff her om dagen, men faenskapet jeg presterte å skape måtte jeg destruere.

Ta et stort stykke filet. Smør den inn med knust hvitløk, havsalt og grovmalt pepper. Pakk den inn i folie og stikk inn et steketermometer. Sleng den inn i stekovnen på 75-100 grader og vent til kjernetemperaturen når ~58 grader. La hvile noen minutter og server sammen med ønsket tilbehør. Mitt forslag til tilbehør er smørstekte champignon (ikke spar på smøret og hiv på salt og pepper etter smak. Jeg liker mye), fløtegratinerte poteter med hvitløk, tomatskiver og salat.

Lenke til kommentar

Øvelse gjør mester, Coa :new_woot:

Joda, men det er fortsatt kjipt å ødelegge god biff og indrefilet. Gruer meg til jeg flytter hjemmefra, mamma er så flink til å lage mat.

L4r5: Skal forsøke meg på det. Om jeg klarer å ødelegge maten kommer jeg til å bryte ut i krampeaktig gråt. Å ødelegge indrefilet er en dødssynd.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal forsøke med på indrefilet i dag. Prøvde meg på å lage biff her om dagen, men faenskapet jeg presterte å skape måtte jeg destruere.

Ta et stort stykke filet. Smør den inn med knust hvitløk, havsalt og grovmalt pepper. Pakk den inn i folie og stikk inn et steketermometer. Sleng den inn i stekovnen på 75-100 grader og vent til kjernetemperaturen når ~58 grader. La hvile noen minutter og server sammen med ønsket tilbehør. Mitt forslag til tilbehør er smørstekte champignon (ikke spar på smøret og hiv på salt og pepper etter smak. Jeg liker mye), fløtegratinerte poteter med hvitløk, tomatskiver og salat.

Den må forstekes i panna for å få farge! Veldig viktig.

Noen som kan annbefale meg 3-4 filmer? Må ha noe å gjøre på hytta uten nett :p

Jeg så The Fighter igår, den var bra!

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...