Bruker-33331 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg er da ikke gal! Har forresten bare tre katter nå. Og hund. Og hamster. Og...? Forresten så mente jeg sånn god-gal. Ikke gal-gal. skilpadder og kakkerlakker og tarantella og fisk og og... God-gal Jeg hadde 2 stk teppepythoner. Slanger er fuckings ELSK Men ulovelig tho. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Prøv nakenhund-valp. Samboeren ble overfalt bare han titta ut døra. Du skulle vel ikke ha en til utlåns? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Ser dere sammenhengene? Men jeg elsker slanger, nesten mer enn hund. Men bare nesten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg er for glad i piller Alle må ha noen laster.I don't trust a man who has no vices. Du skylder meg forsatt en bab fra busstorvet i Porsgrunn, synd den er revet Der sparte jeg de pengene. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Jeg er for glad i piller Alle må ha noen laster.I don't trust a man who has no vices. Blir for drøyt når man prøver å drepe bestefaren sin med øks tho. Men besvimer pga OD edit: har jo ikke beste psyken tho heller, og uhyret blir sluppet løs når jeg tar piller. Endret 26. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Men ulovelig tho. Loven er vel mer en guideline enn en faktisk lov er den ikke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Blir for drøyt når man prøver å drepe bestefaren sin med øks tho. Men besvimer pga OD edit: har jo ikke beste psyken tho heller, og uhyret blir sluppet løs når jeg tar piller. Mjaaa. Det kan bli litt over the top. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Dessverre. Men jeg gir ikke opp, selv når jeg burde. STUFU. Du har bare ikke møtt den rette, hun er mest sannsynlig der ute Når jeg ser de folka som har dame som er innom jobben, burde alle klare det Det har du rett i, men det virker som om alle kvinner jeg møter enten har flere dyr enn deg (og ingen av dem allergivennlige) eller hater bøker. Jeg kan virkelig ikke være sammen med noen som mener bøker er det verste som er oppfunnet fordi det er så kjedelig å lese "og dessuten har de nesten aldri bilder heller". :| Ikke når jeg eier mitt eget, private bibliotek i alle fall. Så leter fortsatt etter en like bokoman person som meg selv, bare av det kvinnelige kjønn. Forresten, for å ta noe jeg ikke har peil på og som jeg ikke gidder å stikke til Mote for. Kan jeg gå med lys dongeri-shorts, off-white sko og sort t-skjorte, eller burde jeg ta på meg den marineblå t-skjorten i stedet? Du kan ikke være lys under og mørk på overkroppen, kun omvendt. Så over til det andre, ikke vær så picky! Samboeren min spiller masse dataspill som jeg har null interesse av og kan snakke om bil-tekniske ting i timesvis, noe jeg ikke har interesse av det fnugg Skal han spille bare sender jeg han over til venner, eller at jeg drar ett annet sted. Ikke lag ett problem av noe som ikke er ett problem Det at man leser bøker definerer vel ikke en hel personlighet? Jeg elsker dyr, men har venner som ikke har interesse for dem, vi klarer å være venner for det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) ELSK :O Du havna på - lista mi akkurat. Har du noen gang håndtert slanger? Og de angriper på 0.00001 ms.. Ble aldri biytt men har sett dem når jeg mata dem med mus^^ Ja, dette er et tema jeg faktisk reagerer på. Ingen snakker stygt om slanger i mitt nærvær. Endret 26. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Du skulle vel ikke ha en til utlåns? Ja Den er voksen, men fortsatt søt! Drar gamlinger og småbarnsforeldre! Bundy: Skaff deg melkesnok! Sånn har jeg lyst på Kanskje kanskje.. Endret 26. juli 2011 av mushi Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Du havna på - lista mi akkurat. Hvilken liste? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Du havna på - lista mi akkurat. Hvilken liste? mordi-lista. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Ja Den er voksen, men fortsatt søt! Drar gamlinger og småbarnsforeldre! Eh, gamlinger og småbarnsforeldre er ikke akuratt det jeg er ute etter mordi-lista. GL HF Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 In other news... Jeg tror jeg elsker bandet aqua Nei, jeg er ikke redd for å drite meg ut, sålenge det bringer lulz. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Dessverre. Men jeg gir ikke opp, selv når jeg burde. STUFU. Du har bare ikke møtt den rette, hun er mest sannsynlig der ute Når jeg ser de folka som har dame som er innom jobben, burde alle klare det Det har du rett i, men det virker som om alle kvinner jeg møter enten har flere dyr enn deg (og ingen av dem allergivennlige) eller hater bøker. Jeg kan virkelig ikke være sammen med noen som mener bøker er det verste som er oppfunnet fordi det er så kjedelig å lese "og dessuten har de nesten aldri bilder heller". :| Ikke når jeg eier mitt eget, private bibliotek i alle fall. Så leter fortsatt etter en like bokoman person som meg selv, bare av det kvinnelige kjønn. Forresten, for å ta noe jeg ikke har peil på og som jeg ikke gidder å stikke til Mote for. Kan jeg gå med lys dongeri-shorts, off-white sko og sort t-skjorte, eller burde jeg ta på meg den marineblå t-skjorten i stedet? Du kan ikke være lys under og mørk på overkroppen, kun omvendt. Så over til det andre, ikke vær så picky! Samboeren min spiller masse dataspill som jeg har null interesse av og kan snakke om bil-tekniske ting i timesvis, noe jeg ikke har interesse av det fnugg Skal han spille bare sender jeg han over til venner, eller at jeg drar ett annet sted. Ikke lag ett problem av noe som ikke er ett problem Det at man leser bøker definerer vel ikke en hel personlighet? Jeg elsker dyr, men har venner som ikke har interesse for dem, vi klarer å være venner for det Men hvem vil vel egentlig bo i et hus som er fylt fra topp til tå med bøker, som om jeg var en syk hoarder eller noe (ja, jeg innser at jeg med stor sannsynlighet er en syk hoarder)? Uansett, que sera sera og c'est la vie og hele kostebinderiet. Det skjer når det skjer, for håpentligvis når jeg har fått meg jobb. Lyseblå dongeri-shorts og lysegrå t-skjorte med Michelangelo som sier "Party Time" på da. Also, er Chinese Crested Hairless og Powder Puff allergivennlige, eller er det bare noe jeg liker å innbille meg? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Also, er Chinese Crested Hairless og Powder Puff allergivennlige, eller er det bare noe jeg liker å innbille meg? Kun Powder Puff, men flere med allergi har den nakne uten problemer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Ja Den er voksen, men fortsatt søt! Drar gamlinger og småbarnsforeldre! Hah, det drar jeg uten hund. Bare går ut på Steinkjer, og så er de all over meg. Utrolig irriterende. :| Nei, jeg vil ikke være med deg hjem på nachpiel med deg og vinflaska. Hovedsaklig fordi du veier dobbelt så mye som meg (antageligvis, når du har valker på fingrene er noe alvorlig galt), jeg klarer ikke holde rundt deg, barna dine ligger i naborommet og sover og du har fjorten kaniner som går fritt hjemme, sammen med alle de andre dyrene dine. Also, er Chinese Crested Hairless og Powder Puff allergivennlige, eller er det bare noe jeg liker å innbille meg? Kun Powder Puff, men flere med allergi har den nakne uten problemer. Ah, I see. Vel, Powder Puff ser så søte ut. Må skaffe meg noen venner med en sånn, så jeg finner ut om jeg tåler å henge med / kose på en. ^^ e: lol. Noen har virkelig ikke peiling. Endret 26. juli 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Nei, jeg vil ikke være med deg hjem på nachpiel med deg og vinflaska. Hovedsaklig fordi du veier dobbelt så mye som meg (antageligvis, når du har valker på fingrene er noe alvorlig galt), jeg klarer ikke holde rundt deg, barna dine ligger i naborommet og sover og du har fjorten kaniner som går fritt hjemme, sammen med alle de andre dyrene dine. *føle seg tykk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg