Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor tror du jeg la den på hylla i fjor vår?

 

Dessuten venter jeg fortsatt på kronerullinga du og Beccafe sku sette i gang for ny kjole til meg, som vi snakka om i fylla sommeren 2007. :p

Var ingen som ville delta. Dessuten så tror jeg det hadde blitt verre om du troppa opp i en trangsittende latexkjole.

Lenke til kommentar

Jeg holdt på å komme med en kommentar om "gæren kattedame", men du er vel strengt tatt en gæren dyredame.

Jeg er da ikke gal! Har forresten bare tre katter nå.

 

datasmurf: fun fact. Jeg har også bodd på plasser det er ulovelig,og mange siden jeg har blitt kasta ut og fått ny leilighet hver 3 måned :

 

En av grunnene jeg flytta nordover er for å ha hund.

:love: Godt å høre at du har det fint!

Lenke til kommentar

Jeg holdt på å komme med en kommentar om "gæren kattedame", men du er vel strengt tatt en gæren dyredame.

Jeg er da ikke gal! Har forresten bare tre katter nå.

 

datasmurf: fun fact. Jeg har også bodd på plasser det er ulovelig,og mange siden jeg har blitt kasta ut og fått ny leilighet hver 3 måned :

 

En av grunnene jeg flytta nordover er for å ha hund.

:love: Godt å høre at du har det fint!

Yes, har gitt faen i kriminalitet og flytta nordover.

 

Er jo jævlig kjedelig, men det er det mest stabile. Også klikker jeg ikke hele tiden og gjør dumme ting som jeg angrer på.(drugs).

 

Jeg er for glad i piller :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Dessverre.

 

Men jeg gir ikke opp, selv når jeg burde.

STUFU. Du har bare ikke møtt den rette, hun er mest sannsynlig der ute ;) Når jeg ser de folka som har dame som er innom jobben, burde alle klare det ;)

Det har du rett i, men det virker som om alle kvinner jeg møter enten har flere dyr enn deg (og ingen av dem allergivennlige) eller hater bøker.

Jeg kan virkelig ikke være sammen med noen som mener bøker er det verste som er oppfunnet fordi det er så kjedelig å lese "og dessuten har de nesten aldri bilder heller". :|

 

Ikke når jeg eier mitt eget, private bibliotek i alle fall. :p

Så leter fortsatt etter en like bokoman person som meg selv, bare av det kvinnelige kjønn. :wee:

 

 

Forresten, for å ta noe jeg ikke har peil på og som jeg ikke gidder å stikke til Mote for.

Kan jeg gå med lys dongeri-shorts, off-white sko og sort t-skjorte, eller burde jeg ta på meg den marineblå t-skjorten i stedet?

 

Hvorfor tror du jeg la den på hylla i fjor vår?

 

Dessuten venter jeg fortsatt på kronerullinga du og Beccafe sku sette i gang for ny kjole til meg, som vi snakka om i fylla sommeren 2007. :p

Var ingen som ville delta. Dessuten så tror jeg det hadde blitt verre om du troppa opp i en trangsittende latexkjole.

Point.

 

Men når jeg tenker meg om, lovte Zaroos å sy meg en raff kjole om jeg fiksa henne stoff og kom meg til Kristiansund. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...