Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har studert før og kan fortelle meg hvordan jeg kan få lurt meg til å kunne ha eksamener på PC?

Kommer an på, si at du skriver helt uleslig og føler at dette kan medføre at du kan stryke. Eller bare be rett ut om det fordi du syntes det er lettere å skrive på tastatur.

 

Begge deler har funket for meg på VGS, men nå tror jeg det bare er å si at du ønsker å bruke PC, var sånn for meg i våres

Lenke til kommentar

Jeg levde jo på bønner hver dag i to måneder, og forstår fortsatt ikke hvorfor folk sier at alle får luft i magen av bønner. :p

Kanskje fordi du leser tråder om folk som skryter av fisehistoriene sine? :roll:

Skryter og skryter, det har vel blitt det etter hvert, men de fleste historiene er fortsatt historier om folk som har prompet på feil tidspunkt.

 

Samt jenter som er stolte av det og som forklarer hvordan de ofte fiser på penisen til kjærestene / forlovedene / ektemennene. :p

Eller hvordan de fiser om kapp med faren i en rulletrapp i et kjøpesenter.

 

Det gjør det generelt til gode historier, for det er jo faktisk morsomt. Innerst inne.

Lenke til kommentar

Noen som har studert før og kan fortelle meg hvordan jeg kan få lurt meg til å kunne ha eksamener på PC?

Kommer an på, si at du skriver helt uleslig og føler at dette kan medføre at du kan stryke. Eller bare be rett ut om det fordi du syntes det er lettere å skrive på tastatur.

 

Begge deler har funket for meg på VGS, men nå tror jeg det bare er å si at du ønsker å bruke PC, var sånn for meg i våres

Er snakk om universitet. Lurer på om jeg skal lure meg til en legeerklæring på at jeg får krampe i hånden ved å skrive eller noe slikt. Problemet er uansett at jeg skriver nesten uleselig.

Lenke til kommentar

hvem har vel ikke kledd seg ut som dyr og gått på sexdates?

Ehhh... Tror jeg stikker en tur til 4chan, der er det i allefall normale folk, i forhold til Bundy

Pff, du veit du liker det.

He does.

 

 

Mushi: aww jeg vil ha german shepard (kanskje skrive det korrekt på norsk)

 

en liten hundegutt som følger meg overalt :love:

 

For nå bor jeg i nord og jeg er odelsgutt og har MASSSSSSSSE plass til hund.

 

Har bare ikke orka :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Prøvde, men så fikk Lars seg dame også. : <

Funfact: Bestemorskjoler gjør det ikke helt for meg.

Hvorfor tror du jeg la den på hylla i fjor vår?

 

Dessuten venter jeg fortsatt på kronerullinga du og Beccafe sku sette i gang for ny kjole til meg, som vi snakka om i fylla sommeren 2007. :p

 

 

Sannsynligvis ikke, money can't buy you love etc.

Da har ikke du kjøpt deg hund ;)

Nei, nei det har jeg ikke. Fortsatt skeptisk til å ha hund når jeg er allergisk, samt at jeg har bodd på steder hvor det å ha noen form for dyr er rimelig ulovlig de siste 4 årene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...