Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja for det er umulig å spise brokkoli i stedet for pommes frites :p Jeg jobber på kiwi, jeg veit hva dere tykkinger kjøper! :ninja: Så ikke kom med unskyldninger til meg. Jeg legger merke til ALT!

Jeg er helt sikker på at kassadamer holder dagbøker over hva folk kjøper. Noe som bør straffes med gapestokk på torvet når du loggfører en student som ikke har tid til å lage bedre middag en frossenpizza

DEG legger jeg spesiellt merke til! First Price brus, grændis og potetgull, evt. en røykpakke og noen øl innimellom. Tragisk! Koke poteter er vel ikke vanskelig?

Jeg ser også når kjærringa er borte en helg, eller når du skal ha utdritningslag.

Jeg trenger ikke bok, lagrer alt i hodet.

Frossenpizza er rimelig dyrt, om du ikke kjøper First Price-"pizza" eller den fantastiske til Rema som er 2 for 24 kr og som smaker quiche med ost og skinke. :wee:

First-Price eller euroshopper :wee:

 

 

Mushi eide deg akkurat hardt.

Lenke til kommentar

DEG legger jeg spesiellt merke til! First Price brus, grændis og potetgull, evt. en røykpakke og noen øl innimellom. Tragisk! Koke poteter er vel ikke vanskelig?

Jeg ser også når kjærringa er borte en helg, eller når du skal ha utdritningslag.

Jeg trenger ikke bok, lagrer alt i hodet.

Ehhh, potetgull har jeg ikke kjøpt på evigheter, samme med røyk. Sist jeg kjøpte øl på en kiwibutikk var... dagen etter jeg ble 20.

 

Men resten er ganske rektig. Bortsett fra kjærringa, *insert forever alone-joke here*

Lenke til kommentar

Da tror jeg heller jeg holder meg til bønnene mine til 4-6 kr boksen. :p

Ha de i ei gryte og sleng de på komfyren til like før de koker, ha i litt krydder / sukker (alt etter hvordan du liker bønnene dine, sukker er ikke helt min smak), litt ost (selv foretrekker jeg parmesan, men ost generelt er ikke et must da det blir mye dyrere), evt. litt kjøptt om du vil.

Jeg levde jo på bønner hver dag i to måneder, og forstår fortsatt ikke hvorfor folk sier at alle får luft i magen av bønner. :p

Lenke til kommentar

Da tror jeg heller jeg holder meg til bønnene mine til 4-6 kr boksen. :p

Ha de i ei gryte og sleng de på komfyren til like før de koker, ha i litt krydder / sukker (alt etter hvordan du liker bønnene dine, sukker er ikke helt min smak), litt ost (selv foretrekker jeg parmesan, men ost generelt er ikke et must da det blir mye dyrere), evt. litt kjøptt om du vil.

Jeg levde jo på bønner hver dag i to måneder, og forstår fortsatt ikke hvorfor folk sier at alle får luft i magen av bønner. :p

Tror jeg veit hvorfor du sitter alene om kveldene... :whistle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da tror jeg heller jeg holder meg til bønnene mine til 4-6 kr boksen. :p

Ha de i ei gryte og sleng de på komfyren til like før de koker, ha i litt krydder / sukker (alt etter hvordan du liker bønnene dine, sukker er ikke helt min smak), litt ost (selv foretrekker jeg parmesan, men ost generelt er ikke et must da det blir mye dyrere), evt. litt kjøptt om du vil.

Jeg levde jo på bønner hver dag i to måneder, og forstår fortsatt ikke hvorfor folk sier at alle får luft i magen av bønner. :p

Tror jeg veit hvorfor du sitter alene om kveldene... :whistle:

Ikke det vanskeligste å vite. Er jo fordi du er taken.

 

Kan jeg ikke få deg, vil jeg ikke ha noen! :o

Lenke til kommentar

Noen som har studert før og kan fortelle meg hvordan jeg kan få lurt meg til å kunne ha eksamener på PC?

Stygg handskrift.

 

Du kan gjøre Pånni til hovedstjerne og antromorfisere henne for furriene for ekstra høyt boksalg. :wee:

Dette skjønte jeg ikke. *føle seg dum*

Tillegge hunden din menneskelige egenskaper slik at de som tenner på kosedyr og folk utkledd i kosedyr skal ville kjøpe det siden de twister sånt om til å tro at det omhandler det de tenner på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...