Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Btw, først får du bollemage, så sprer det seg utover kroppen.

Takk. Det hjalp virkelig. Nå blir jeg feit hele veien.

Ja for det er umulig å spise brokkoli i stedet for pommes frites :p Jeg jobber på kiwi, jeg veit hva dere tykkinger kjøper! :ninja: Så ikke kom med unskyldninger til meg. Jeg legger merke til ALT!

Lenke til kommentar

Btw, først får du bollemage, så sprer det seg utover kroppen.

Takk. Det hjalp virkelig. Nå blir jeg feit hele veien.

Ja for det er umulig å spise brokkoli i stedet for pommes frites :p Jeg jobber på kiwi, jeg veit hva dere tykkinger kjøper! :ninja: Så ikke kom med unskyldninger til meg. Jeg legger merke til ALT!

Brokkoli smaker jævlig. Og er sannsynligvis så dødelig og ille som tegneseriene påstår.

Men så igjen, jeg kjøper ikke pommes frites heller. Pytt i panne, bacon og bønner all the way, baby! :D

Lenke til kommentar

Ja for det er umulig å spise brokkoli i stedet for pommes frites :p Jeg jobber på kiwi, jeg veit hva dere tykkinger kjøper! :ninja: Så ikke kom med unskyldninger til meg. Jeg legger merke til ALT!

Jeg er helt sikker på at kassadamer holder dagbøker over hva folk kjøper. Noe som bør straffes med gapestokk på torvet når du loggfører en student som ikke har tid til å lage bedre middag en frossenpizza

Lenke til kommentar

Ja for det er umulig å spise brokkoli i stedet for pommes frites :p Jeg jobber på kiwi, jeg veit hva dere tykkinger kjøper! :ninja: Så ikke kom med unskyldninger til meg. Jeg legger merke til ALT!

Men det er så gooooodt! :(

 

Faktisk så prøver jeg å tenke på tallene som lyste mot meg fra baderomsvekta hver gang jeg får lyst på noe snop etc.

Potetgull har aldri smakt så kvalmende som når jeg gjør det.

Lenke til kommentar

 

Å jogge bak mushi må da være motiverende nok til å fortsette. :wee:

 

Evt. så får en av dere komme naken og ha med øl. :p

Jeg løper bak med strømstav, evt. strap-on, det burde være motivasjon nok!

Åh gud, jeg kan se det for meg.

 

Mushi med strap-on som jager Lars ... Fantastisk bilde! :D

Skjønt, i mitt hode har Lars på seg kjole og påfuglhatt også, så ...

Lenke til kommentar

Ja for det er umulig å spise brokkoli i stedet for pommes frites :p Jeg jobber på kiwi, jeg veit hva dere tykkinger kjøper! :ninja: Så ikke kom med unskyldninger til meg. Jeg legger merke til ALT!

Jeg er helt sikker på at kassadamer holder dagbøker over hva folk kjøper. Noe som bør straffes med gapestokk på torvet når du loggfører en student som ikke har tid til å lage bedre middag en frossenpizza

Frossenpizza er rimelig dyrt, om du ikke kjøper First Price-"pizza" eller den fantastiske til Rema som er 2 for 24 kr og som smaker quiche med ost og skinke. :wee:

Lenke til kommentar

Ja for det er umulig å spise brokkoli i stedet for pommes frites :p Jeg jobber på kiwi, jeg veit hva dere tykkinger kjøper! :ninja: Så ikke kom med unskyldninger til meg. Jeg legger merke til ALT!

Jeg er helt sikker på at kassadamer holder dagbøker over hva folk kjøper. Noe som bør straffes med gapestokk på torvet når du loggfører en student som ikke har tid til å lage bedre middag en frossenpizza

DEG legger jeg spesiellt merke til! First Price brus, grændis og potetgull, evt. en røykpakke og noen øl innimellom. Tragisk! Koke poteter er vel ikke vanskelig?

Jeg ser også når kjærringa er borte en helg, eller når du skal ha utdritningslag.

Jeg trenger ikke bok, lagrer alt i hodet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...