Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Nå er ikke jeg Schnell.. men svaret mitt er ja! Selvsagt! Etter hver dag på gymmen med noen timer med hard trening tar man ikke på seg samme slitne boksern.. ellers takk.. ;P Også er det DEILIG å ta en god dusj, ta på seg ren underbukse (og andre klær) og eventuelt svakt med parfyme.. føler jeg så ren og deilig ;P

Du er en fare for miljøet! Parfyme utgjør en stor forurensning! Fordi parfyme er laget av hvaler, og med parfyme så utrydder du hvalene! Boikott parfyme!!

 

Hvaler? Hmm, ante jeg ikke.. stemmer det altså? ;P Jeg mener riktignok å huske at jeg har hørt/lest at Lipsyl og andre lebemomader (vet ikke hvordan det skrives) er delvis laget av spermen fra hval, stemmer det også eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja?? brukar du kanskje meir enn 1 underbukse kvar dag? er eg uhygienisk då og :scared: "hhh!! tenk at eg berre brukar ei underbukse kvar dag!!" krise!!!

Kan jeg spørre deg om en ting?

 

Når du skal på joggetur og er ferdig. Dusjer du da? Hvis ja, bytter du truse etter du har dusjet?

eg joggar ikkje, og gjer ingenting i løpet av en dag som krevar og byte underbukse så nei.

men eg er i fjøset kvar dag og eg gidd ikkje byte underbukse etter eg har vorei fjøset nei, viss det tellar

Lenke til kommentar
Hvaler? Hmm, ante jeg ikke.. stemmer det altså? ;P Jeg mener riktignok å huske at jeg har hørt/lest at Lipsyl og andre lebemomader (vet ikke hvordan det skrives) er delvis laget av spermen fra hval, stemmer det også eller?

Ja, og brunkrem er sunt.

 

Hvor kom brunkrem inn i bildet? ;P Og... sunt? Altså sunt å bruke det? How?

Lenke til kommentar

og til dykk som undra på kva underbukser eg brukar: eg brukar vanlege underbuksar, og ein gong i blandt må eg bruke boxarar ( :mad: ) sidan eg arvar dei :(

men dei 3 som ikkje er boxarar er mine yndlingsunderbukser <3

 

hey underpants mah man!!

thx man

nej eg gidd ikkje gå inn no, for eg berre ventar på at hotel cæsar skal byrje!!!

Lenke til kommentar
og til dykk som undra på kva underbukser eg brukar: eg brukar vanlege underbuksar, og ein gong i blandt må eg bruke boxarar ( :mad: ) sidan eg arvar dei :(

men dei 3 som ikkje er boxarar er mine yndlingsunderbukser

 

hey underpants mah man!!

thx man

nej eg gidd ikkje gå inn no, for eg berre ventar på at hotel cæsar skal byrje!!!

O_O

 

Hva er "vanlige underbukser" ?

Jeg ville sagt at boxershorts var underbukse...

Lenke til kommentar
eg joggar ikkje, og gjer ingenting i løpet av en dag som krevar og byte underbukse så nei.

men eg er i fjøset kvar dag og eg gidd ikkje byte underbukse etter eg har vorei fjøset nei, viss det tellar

Når var sist du var i fysisk aktivitet?

eg brukar kreftene mine på å gå i fjøset, altså noke NYTTEG! i motsetning til allle andre spm kasta vekk kreftene sine på å "trene" . :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...