Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat sluppet inn fra permban Datasmurf.

 

Jeg må holde meg i skinnet.

 

Tog du an?

 

datasmurf. DIN GNOM! Du redigerte uten at det står under innlegget ditt!

Hvordan klarer du det? Det å komme tilbake? :p Har vel blitt noen permban på deg snart.

 

I morra er den siste dagen på skolen før jeg har prøve som jeg må bestå for å begynne på skolen, men hvordan har dere det? :p

 

Skole? Ferie mener du vel :D Sommerskole?

Lenke til kommentar

I see, I see. Kjøpt deg archives enda slik at jeg kan spamme deg med alle de fantastiske postene som jeg har bookmarka i løpet av de siste to åra? :p

Ehh, hadde jeg hatt 10$ så hadde jeg kjøpt meg nikotin eller mat for pengene, unødvendige goder er ikke noe jeg har råd til med dagens økonomi

Tsk, tsk. Femti-seksti spenn på forlystelse er bedre enn mat eller nikotin. Mat og nikotin forsvinner jo. Archives are forever! :o

 

men hvordan har dere det? :p

Jeg er fortsatt feit. :(

Heit mener du vel. ;D

 

mushi; Ja, gutten er gal.

Lenke til kommentar

Hvordan klarte du det, synes du var tynn sist jeg så deg naken :hmm:

Lever det gode liv vettu. Og slutta å røyke (fast). Fikk nesten panikk her for et par uker siden når jeg gikk på vekta og den plutselig viste 69 komma ett-eller-annet. Turte ikke se hva som sto etter kommaet en gang. Aldri vært så feit i mitt liv.
Lenke til kommentar

mushi; Ja, gutten er gal.

Pft, for å være ærlig.

 

 

Kontakter ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:!:

 

Hvordan klarte du det, synes du var tynn sist jeg så deg naken :hmm:

Lever det gode liv vettu. Og slutta å røyke (fast). Fikk nesten panikk her for et par uker siden når jeg gikk på vekta og den plutselig viste 69 komma ett-eller-annet. Turte ikke se hva som sto etter kommaet en gang. Aldri vært så feit i mitt liv.

69?

 

Jeg driver å spiser som faen for å legge på meg og jeg veier 72(men ser tynn ut, alle sier jeg er anorektisk etc)

Lenke til kommentar

Nope, skole...

 

Sommerkurs i R1, men snart er jeg fri! Whooweee

Prøvde å ta det opp husker jeg, fikk studielån og stryk som resultat. Håper du klarer det. Betalte meg heller inn på BI nå, kommer aldri til å klare det. :p

 

 

Lever det gode liv vettu. Og slutta å røyke (fast). Fikk nesten panikk her for et par uker siden når jeg gikk på vekta og den plutselig viste 69 komma ett-eller-annet. Turte ikke se hva som sto etter kommaet en gang. Aldri vært så feit i mitt liv.

Kom hit, så kan du jogge med meg. Sprettrumpe garanteres.

Lenke til kommentar

Huff, men du trolla jo noe så vanvittig en stund, ikke rart :p

 

Er vel mer korrekt å si Bundy never dies!

Jeg troller for harde livet enda, trololololo

 

]Jeg har fått bollemage. :( Og 8-packen min er borte for lenge siden. Må komme meg ned i BMI på rundt 20 igjen.

Fuck bmi, muskler veier 4 ganger mer enn fett.

 

Btw, først får du bollemage, så sprer det seg utover kroppen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Får vel stikke innom polet snart..

 

For å så glede seg til i kveld når nyhus skal gi meg alvorlige traumer på grunn av all awesomnessen hans. :D

Lenke til kommentar

Hvordan klarte du det, synes du var tynn sist jeg så deg naken :hmm:

Lever det gode liv vettu. Og slutta å røyke (fast). Fikk nesten panikk her for et par uker siden når jeg gikk på vekta og den plutselig viste 69 komma ett-eller-annet. Turte ikke se hva som sto etter kommaet en gang. Aldri vært så feit i mitt liv.

Quit complainin', bitch. :p

 

Jeg aner ikke hva jeg veier. Sist jeg veide meg var på sesjon for 7 år siden. Da veide jeg 96 kg elns. Ned fra det deprimerende 103.

Ikke aner jeg hva jeg veier nå, og ikke vil jeg vite det heller. Det er sannsynligvis bare deprimerende.

 

Jeg måler "vekten" min i buksestørrelser. Om gamle klær fra forskjellige tider av de siste 10 åra passer eller ei. Mye enklere enn å styre med tall og kilo og andre deprimerende ting.

 

 

My father cleared out a cigar bar on a cruise ship once. For whatever reason, they stopped in there so my mother could use a restroom, and while my father was hanging around waiting for her, he cut one loose that he just knew was going to be deadly, so he exited as quickly as he inconspicuously could, and waited.

 

Within seconds, there was a veritable river of coughing, choking, gagging cigar bar patrons running for their lives. As he was trying to hold back his laughter, he heard someone say "Someone done shit themselves REAL GOOD!" and lost it right there.

 

His eyes still well up with tears to this day when he retells the story.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...