Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Definer "etc".

Hysj på deg! Det går bra har jeg sagt! Ikke tving meg til å innrømme at jeg fortsatt tar meg en røyk av og til! :blush:

:!:

 

 

Oh god! Jeg har litt nostalgi følelse, det føles neeesten som i gamledager. Noe som er uvanelig siden gledesreseptorene i hjernen mine er kortslutta for lenge siden.

 

I LOVE YOU ALL :D

 

Come on barbie, let's go party!

 

*danse* (just like old times, baby :cool: )

 

 

 

 

EDIT: Ok, forumet burde ha promillesperre.

 

Har vært våken i 2 dager, så jeg er unnskyldt.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hurra, jeg skal kjøre fra Trondheim til Narvik i ettermiddag/natt. Når jeg kommer hjem vil jeg ha kjørt over 300 mil de siste 11 dagene. Alt sammen bak rattet. Badass.

 

Våre veier kommer til og krysses en plass på E6. Yes.

Jeg kjører en grønn renault megane. Hva kjører du? :p

 

 

Kjører en rød opel, skal vinke til deg hvis jeg ser deg.:p

Lenke til kommentar

Nei, det burde det ikke, og du vet det. :p

Du må bare huske på at du posta på forumet i fylla og gå tilbake og se på hva du skrev når du blir edru(ere) igjen. :p

 

Men yeah, litt feber og forkjølelse = perfekt kombinasjon for å fly, sant?

 

Hvor mange ganger har jeg ikke måtte sjekke mine egne innlegg og funnet innlegg jeg ikke husker? :ph34r:

Hver dag?

Lenke til kommentar

Se der var du ja, Mikkel. ^^

 

Som nevnt over, muligens litt for høy kroppstemperatur kombinert med en irriterende forkjølelse som sikkert kan forklares med fylla på torsdag da jeg sprang rundt i alt for lite klær i det som best kan beskrives som en sommer-sno.

 

 

Kevin, I did not. Sammenslåing av to innlegg. :p

Lenke til kommentar

Bare vent.

 

 

Jeg skal lurke og lurke, en dag skal jeg putte roofies i drinken til dere alle på et forummøte.

 

 

You will see.

 

Hvor mange ganger har jeg ikke måtte sjekke mine egne innlegg og funnet innlegg jeg ikke husker? :ph34r:

Lite er som å våkne opp til advarsel og tenke "totally fucking worht it".

Jeg ser på warns som medaljer. ;)

Lenke til kommentar

I see, I see. Kjøpt deg archives enda slik at jeg kan spamme deg med alle de fantastiske postene som jeg har bookmarka i løpet av de siste to åra? :p

Ehh, hadde jeg hatt 10$ så hadde jeg kjøpt meg nikotin eller mat for pengene, unødvendige goder er ikke noe jeg har råd til med dagens økonomi

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...