Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer veldig på hvordan denne tragedien kommer til å påvirke valgkampen/valget, jeg. Blir spennende å se. Og ja, dette er meg som prøver å tenke på noe annet enn selve tragedien.

Siden det er lokalvalg så blir det litt verre for ap å få en haug med sympatistemmer, men jeg tror nok frp kan komme til å miste noen.

Ser den. Jeg sitter med den teori at de som er førstegansvelgere og andregangsvelger som ikke har tatt politisk ståsted kommer til å stemme AP av ren solidaritet. Men de som har stemt et par år og har et parti de er loljale til kommer til å stemme det de alltid har gjort.

Jeg kommer nok til å fortsette å stemme blått (ikke FRP), men må si at Stoltenberg har gjort en formidabel figur disse dagene. Tror han høster en del stemmer fordi han nå har vist seg som en veldig bra statsminister å ha, ikke nødvendigvis bare i sympati. Nesten så jeg selv vurderer å stemme rødt likevel, bare fordi Stoltenberg har vært så flink. Han har imponert meg, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Eg får ikkje sove, for eg veit at når eg står opp, har mor mi gitt vekk Mynte, ein av hundane våre. Det er "best for henne, ho passar ikkje med dei andre hundane, bla bla, osv osv" Ho er uansett den mest livlige og unike hunden eg har kjent, og den beste vennen til kvalpen vår på 7 månadar.

Lenke til kommentar

Finn arket ditt :p Eller ring dem, de har nok bedre svar enn oss her inne.

hy :love:

AHHH! Så digg med ny pc som er oppe og går, har drevet å installert for harde livet med COB i bakgrunnen.

I'm installing to my fingers bleed! Har bare 2tb, og det er lite så må roe ned litt.

Backtrack 5 :love:

Nå skal det nerdes CS :cool:

Digg å kunne multitaske, Nå må jeg bare til narvik og skaffe en adapter til så jeg får slengt opp en skjerm til.

Endret av Bundy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg får ikkje sove, for eg veit at når eg står opp, har mor mi gitt vekk Mynte, ein av hundane våre. Det er "best for henne, ho passar ikkje med dei andre hundane, bla bla, osv osv" Ho er uansett den mest livlige og unike hunden eg har kjent, og den beste vennen til kvalpen vår på 7 månadar.

:cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...