makingFaces Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg lurer veldig på hvordan denne tragedien kommer til å påvirke valgkampen/valget, jeg. Blir spennende å se. Og ja, dette er meg som prøver å tenke på noe annet enn selve tragedien. Siden det er lokalvalg så blir det litt verre for ap å få en haug med sympatistemmer, men jeg tror nok frp kan komme til å miste noen. Ser den. Jeg sitter med den teori at de som er førstegansvelgere og andregangsvelger som ikke har tatt politisk ståsted kommer til å stemme AP av ren solidaritet. Men de som har stemt et par år og har et parti de er loljale til kommer til å stemme det de alltid har gjort. Jeg kommer nok til å fortsette å stemme blått (ikke FRP), men må si at Stoltenberg har gjort en formidabel figur disse dagene. Tror han høster en del stemmer fordi han nå har vist seg som en veldig bra statsminister å ha, ikke nødvendigvis bare i sympati. Nesten så jeg selv vurderer å stemme rødt likevel, bare fordi Stoltenberg har vært så flink. Han har imponert meg, i hvert fall. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Eg får ikkje sove, for eg veit at når eg står opp, har mor mi gitt vekk Mynte, ein av hundane våre. Det er "best for henne, ho passar ikkje med dei andre hundane, bla bla, osv osv" Ho er uansett den mest livlige og unike hunden eg har kjent, og den beste vennen til kvalpen vår på 7 månadar. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei, hei! Hva gjör du oppe så tidlig? På jobb? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Stemmer på en prikk. Men må løpe, litt i seneste laget. Ha en fin dag =D Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hmmm... Fikk pm om baksnakking av meg her. Sto opp syv av meg selv, tror det er noe galt med meg, var en av de tullingene som møtte opp på akkurat litt før butikken åpnet. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Noen som veit hvorfor MinID ikke funker som den skal? Jeg bruker sms-innloggingsmodulen, men meldingen de sender meg som skal inneholde en kode er helt kodeløs. "Koden for innlogging er." Er faktisk det eneste som står der... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Finn arket ditt Eller ring dem, de har nok bedre svar enn oss her inne. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Siden det er lokalvalg så blir det litt verre for ap å få en haug med sympatistemmer, men jeg tror nok frp kan komme til å miste noen. Ikke nødvendigvis. Ungdommene som var på Utøya kom jo fra hele landet. Og nyhetsspeilet er bare for hysterisk. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 whaat? hva skjer? spor av døgnrytme? God morn forresten Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Uugh, eg sov ikkje i natt. Zombie-mode activated. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Finn arket ditt Eller ring dem, de har nok bedre svar enn oss her inne. hy AHHH! Så digg med ny pc som er oppe og går, har drevet å installert for harde livet med COB i bakgrunnen. I'm installing to my fingers bleed! Har bare 2tb, og det er lite så må roe ned litt. Backtrack 5 Nå skal det nerdes CS Digg å kunne multitaske, Nå må jeg bare til narvik og skaffe en adapter til så jeg får slengt opp en skjerm til. Endret 26. juli 2011 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Uugh, eg sov ikkje i natt. Zombie-mode activated. Det er et problem som løses av 4-5 kopper kaffe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Oh god, jeg glansa bort på en som snakka om jeans, som var driiitthight. Ser jo bare ghey ut. Store bukser ftw Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Oh god, jeg glansa bort på en som snakka om jeans, som var driiitthight. Ser jo bare ghey ut. Store bukser ftw Vet du digger de trange jeansene mine. <3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Oh god, jeg glansa bort på en som snakka om jeans, som var driiitthight. Ser jo bare ghey ut. Store bukser ftw Tighte jeans er <3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Eg får ikkje sove, for eg veit at når eg står opp, har mor mi gitt vekk Mynte, ein av hundane våre. Det er "best for henne, ho passar ikkje med dei andre hundane, bla bla, osv osv" Ho er uansett den mest livlige og unike hunden eg har kjent, og den beste vennen til kvalpen vår på 7 månadar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg