Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg viser fram legg med en gang jeg, skal som regel betale med kort allikevel så dag er det greit.

 

Huff, jeg deltok ikke på fakkeltoget her i kongsberg, følte det ble litt for tøft. Planla egentlig å dra, men jeg følte at jeg hadde fått nok død for en dag når jeg føler at det eneste jeg ha gjort på jobben i dag er å pakke gravvaser og gravlys.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte vel min første six pack fra den lokale rimi butikken når jeg gikk mitt første år på VGS, de stoppet meg jo, men hu dama mente hu kjente meg og jeg sa at jeg hadde glemt leggen min og da gikk greit.. :p

Første six-packen fikk jeg vel på rema-1000 på majorstua som 16-åring.

 

Jeg viser fram legg med en gang jeg, skal som regel betale med kort allikevel så dag er det greit.

 

Huff, jeg deltok ikke på fakkeltoget her i kongsberg, følte det ble litt for tøft. Planla egentlig å dra, men jeg følte at jeg hadde fått nok død for en dag når jeg føler at det eneste jeg ha gjort på jobben i dag er å pakke gravvaser og gravlys.

Veldig individuelt det der. Det går ikke innover meg i det hele tatt. :(

Lenke til kommentar

Dama ble bedt om leg på danskebåten. Hu bak kassa trodde hu var 16.

 

Sånn ellers har jeg vært i fakkeltog i Bergen i dag. Det ligger bilde av ryggen min på BA.no. Og halve ansiktet (ute av fokus) på et annet bilde.

Var tjukt med folk. Tipper det må ha vært nærmere 30 000. Når vi kom tilbake til den blå steinen etter 45 minutter eller noe så var det fremdeles folk som startet på fakkeltoget.

Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt barnevaktmuligheter skulle jeg kastet meg på ferge og buss for å delta i toget i Bergen, men nesten like greit at jeg ikke fikk. Jeg er helt bortevekk av alt sammen, begynner å gå opp for meg hvor nære på det var for ham jeg kjente på utøya. Skummelt er det.

Lenke til kommentar

Like før jeg lager domokunkake.

 

 

 

Jeg savner mushi også :cry:

 

Nattsamtalene til meg, mushi og l4r5 :love:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...