Aalton Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det har du helt rett i, derfor er jeg på jobb i dag, prøver å komme i gang med hverdagen igjen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det føles så merkelig. Alt fortsetter som før, men det føles som om hele Norge har stoppet opp. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Var HELT stille på bussen til jobb, og hele kvartalen hvor jeg jobber (relativt hardt skadet av bomben) var det nesten folketomt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Er uvanlig få telefoner inn til oss i dag også.. Tydelig at folk har andre ting å tenke på. Uansett så har jeg meldt meg fakkeltog i Gjøvik fra 18:00.. Da blir det bare å få tak i en fakkel etter jobb.. Blir godt å møte andre og vise respekt på denne måten! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Helvettes kukskit, jeg har fått en regning, som hadde forfallsdato for en uke siden Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Lavmælt i kantina i dag òg, Til tross for at flere hadde med seg fostrene sine. Og snart et det ett minutts stillhet. Jeg skal delta i toget i Oslo i dag, men der skal det bæres roser i steden for fakler. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Synd jeg jobber i kveld, ellers hadde det blitt tog i Oslo. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Stikker til domkirken og tenner lys i lunsjpausen tenker jeg. 2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg skal være med på toget i drammen. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 skal være med i stavanger på fakkeltog, meg og kona Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Helvettes kukskit, jeg har fått en regning, som hadde forfallsdato for en uke siden Fikk regninga på fredag, men hadde ikke mulighet til å betale før nå. Forfallsdatoen var den 15. og i dag fikk jeg purring -_-' Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Helvettes kukskit, jeg har fått en regning, som hadde forfallsdato for en uke siden Fikk regninga på fredag, men hadde ikke mulighet til å betale før nå. Forfallsdatoen var den 15. og i dag fikk jeg purring -_-' Ring dem og forklar det. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Stikker til domkirken og tenner lys i lunsjpausen tenker jeg. Jeg var der natt til lørdag med blomster og lys. I kveld er det tog. Helt umulig å oppspose roser i Oslo i dag Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Stikker til domkirken og tenner lys i lunsjpausen tenker jeg. Da var det gjort. Jævlig sterkt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Sukk. Tung tid det her. Sap café? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Sitter på jobb...snart er heldigvis arbeidsdagen omme! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Stikker til domkirken og tenner lys i lunsjpausen tenker jeg. Jeg var der natt til lørdag med blomster og lys. I kveld er det tog. Helt umulig å oppspose roser i Oslo i dag Tenkte jeg skulle innom der og legge ned no blomster før festen din i morra. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Stikker til domkirken og tenner lys i lunsjpausen tenker jeg. Jeg var der natt til lørdag med blomster og lys. I kveld er det tog. Helt umulig å oppspose roser i Oslo i dag Tenkte jeg skulle innom der og legge ned no blomster før festen din i morra. Det synes jeg du skal. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Stikker til domkirken og tenner lys i lunsjpausen tenker jeg. Da var det gjort. Jævlig sterkt. Jeg var der i går. Det er helt utrolig hvordan havet av blomster bare vokser. Ramler inn med kondolanser og hilsner i mailboksen fra kontorer i andre land i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Blir nok Fakkeltog i Trondheim på meg idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg