Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du telefonselger? :ohmy:

 

 

edit: jeg driver å vurerer å begynne på kokkeskole. Bare stå høy på skolen å lage mat.

Restaurant og matfag er den ultimate linja for en stoner etter hva jeg har hørt

 

Samme ryktene har jeg hørt, og alle de som var stonere i min klasse på ungdomskolen. Gikk på den linja, ble også tatt med dop på skolen

Lenke til kommentar

Er du telefonselger? :ohmy:

 

 

edit: jeg driver å vurerer å begynne på kokkeskole. Bare stå høy på skolen å lage mat.

Restaurant og matfag er den ultimate linja for en stoner etter hva jeg har hørt

 

Samme ryktene har jeg hørt, og alle de som var stonere i min klasse på ungdomskolen. Gikk på den linja, ble også tatt med dop på skolen

Lenke til kommentar

 

Samme ryktene har jeg hørt, og alle de som var stonere i min klasse på ungdomskolen. Gikk på den linja, ble også tatt med dop på skolen

Dop som i heroin?(folk kaller hero for dop)

 

Bare jeg som synes dette bildet var spot on?

 

qNaSW.jpg

 

 

 

Skjerp dere, alkohol er bevist mer farlig enn marihuana / hasj.

 

 

Ei eks het Mariana, kalte hun alltid for Marihuana :love:

(columbiansk)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til å få sove når man er sterkt preget av det som har skjedd og opprørt over hvordan én person kan gå kald rundt og systematisk skyte over 80 unge?

 

Sigarett og kamillete hjalp ikke. Ikke å ta en pause fra hele greia for en times tid heller.

 

Ikke engang barnslig prompehumor og rock ...

Lenke til kommentar

Slutt å sitt å les dag ut og dag inn om emnet. Dropp diskusjonen og dropp nyhetssendinger og logg av pc'en din.

 

Finn fram en bok eller noe annet lesestoff og få hodet på noe annet.

Ja, folk har anbefalt meg det siden lørdag morgen, men jeg sliter fælt med å bare koble ut og bort fra det.

Hver gang jeg prøver å lese ei bok, løse kryssord eller se en film (til og med fuckings barnefilmer), kommer bildene og lydene tilbake til meg.

Når jeg sovnet i går morges og morgenen før der, var det av tretthet, og jeg er ikke helt sikker på hvordan. Nå har jeg vært trett i noen timer, og har prøvd å sove, men neida. Så da endte jeg opp her igjen. ><

 

I det minste klart å holde meg unna avisene og trådene.

Lenke til kommentar

Jeg syns nesten det er litt for enkelt å koble bort for min del.

 

Har vært på festival og hatt det trivelig, selv om jeg fikk med meg de første bildene fra bomben før jeg dro hjemmefra på fredag, og kom hjem full og klar og fikk med meg pressekonferansen tidlig på lørdagsmorgenen før jeg sloknet. Lot det ikke stopp meg fra å dra tilbake senere på lørdagen, og nøt kvelden/natten allikevel.

 

Stemningen var rar; litt alvorlige undertoner, levende lys på scenekanten, og litt mer dempet stemning på starten av lørdagskvelden.

 

Det er sunt å koble av litt.

 

Jeg sitter oppe nå fordi døgnrytmen logisk nok er helt snudd opp ned, og prøver å få tiden til å gå.

 

Jeg klarer ikke å koble av nok til å sette meg med storjobben det er å ta for meg bildene etter festivalen. 600-700 bilder som må sorteres og etterbehandles...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...