Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var Opera nettleser avinsalert og glemt gitt, etter mange års god tjeneste etter og ha tatt over fra barndommens Internet Explorer.

 

Har hatt problemer med at bilder "vrir" seg lenge nå, at det går tregt, fryser og at Opera ikke vil starte når jeg trykker på Opera... Mange steder f.eks komentar felt på diverse sider hvor jeg ikke "kan" trykke osv, går jeg inn på mailen ser jeg alt untatt mailene... så nå er det slutt.

 

Så gir Firefox en sjangse fremover nå :)

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar

Pff...drit i det..chrome ftw.

Jeg synes Chrome ikke er helt optimal - selv med en stabil 25/3 linje oppleves den til tider treg. jeg kan heller ikke scrolle i min siste besøkte sider på en hurtig måte.. Men kan være jeg ikke bruker den riktig, da jeg kun har begynt med den nå..

Lenke til kommentar

Pff...drit i det..chrome ftw.

Jeg synes Chrome ikke er helt optimal - selv med en stabil 25/3 linje oppleves den til tider treg. jeg kan heller ikke scrolle i min siste besøkte sider på en hurtig måte.. Men kan være jeg ikke bruker den riktig, da jeg kun har begynt med den nå..
Det spørs vel om det er sider med flash eller ikke flash.

Jeg har iallefall ingen problemer med Chrome, men jeg benytter meg av 14.0.828.0 (Developer Build 93338 Linux) Ubuntu 11.04 bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

Saa var man ute av villmarka etter 7 dager, 200km, to bjoerner, tre elg og utallige oerner, mye vind og tykk roeyk fra en av de mange skogbrannene i omraadet.

Utrolig hvor mye som har skjedd...

 

Vaerste personlige for meg er at jeg ikke har kommet inn paa noe av det jeg soekte paa av skoler. Har virkelig ikke peiling paa hva jeg skal gjoere med det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...