Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mannen er vel fortsatt bare en mistenkt? Det er vel ikke bekreftet at denne mannen faktisk sto bak det hele?

Nei, det har ikke kommet noen bekreftelse og det får vi vel ikke før på morgenkvisten vil jeg tro så imellomtiden så kan vi jo la fyren få ødelagt sitt liv på Internett :)
Lenke til kommentar

Mannen er vel fortsatt bare en mistenkt? Det er vel ikke bekreftet at denne mannen faktisk sto bak det hele?

Dette er vel mannen de hanket inn på Utøya kledd i uniform. Tror ikke det var så mange av de der. :-)

 

Kan ikke si jeg føler hat, det blir så jævlig sterkt. Jeg syns synd på foreldrene og familien hans.

Lenke til kommentar

Trodde jeg var en kald jævel uten følelse for andre, men det ble plutselig motbevist.

Måtte skru av nyhetskanalen for å ikke lage vannskader på gulvet til mamma.

 

Klarer absolutt ikke å sove, tenker litt for mye på hva de 80 ungdommene som ble drept har opplevd de siste minuttene av sitt liv.

 

Syk syk verden vi lever i.

Lenke til kommentar

I det hele tatt, stakkars ham. Hva har fått denne fyren til å gjøre noe sånt, og hvorfor? Hva slags problemer har han som har fått ham til å gå amok med et maskingevær på en sommerleir?

Beklager, men jeg unner ikke denne mannen en eneste positiv tanke. Hva slags problemer han har og hva som har fått han til å bli den han er i dag bryr jeg meg rett og slett ikke om. Jeg kan se nytten i å granske bakgrunnshistorien hans, ja, men du skal grave godt for å finne en del av med som synes synd på han.

 

Du dreper ikke 80+ ungdommer og vekker medlidenhet. Ikke på ett eneste plan.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...