Bruker-33331 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 God morgen godtfolk! HOLY SHIT! Det er jo som et uland i oslo nå Fy faen for en kraftig bombe, må jo ha brukt anfo de gutta. ANFO er jo en "slow explosive" da, egner seg vel egentlig best til gruvedrift og føderale bygninger i Oklahoma. Forøvrig kunstgjødsel med høyt innhold av ammoniumnitrat blandet med diesel. Mest brukte sprengstoffet i verden, kanskje de brukte Ammonal(militær versjon). Tenkte bare de brukte det siden det er så og si enklest. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Så var det å sitte oppe og vente på kongens tale. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Så var det å sitte oppe og vente på kongens tale. Har det blitt sagt at han skal tale eller er det spekulasjon? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Kongen taler ikke, han mumler. - Gammelt jungelord 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ble dårlig av de bildene som ble postet Uff, tenk at 10-12 åringer som skal kose seg på sommercamp opplever noe sånn som det der. Tror det er vanskelig for oss å sette oss inn i frykten og hva de føler når de hører skutt blir løsnet. Og på de bildene som ble postet så ser det jo mer ut som 20 døde enn 10 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ja, og man blir mye mer redd hvis man er 12 år istede for 20 f.eks. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ble dårlig av de bildene som ble postet Uff, tenk at 10-12 åringer som skal kose seg på sommercamp opplever noe sånn som det der. Tror det er vanskelig for oss å sette oss inn i frykten og hva de føler når de hører skutt blir løsnet. Og på de bildene som ble postet så ser det jo mer ut som 20 døde enn 10 Trodde yngste alder var 15 år jeg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Så var det å sitte oppe og vente på kongens tale. Har det blitt sagt at han skal tale eller er det spekulasjon? Hørt det på både NRK og TV2 nå at han skal holde tale. Først trodde jeg det var i natt / i morgen tidlig, men slaskepus sa i kveld. Ble dårlig av de bildene som ble postet Uff, tenk at 10-12 åringer som skal kose seg på sommercamp opplever noe sånn som det der. Tror det er vanskelig for oss å sette oss inn i frykten og hva de føler når de hører skutt blir løsnet. Og på de bildene som ble postet så ser det jo mer ut som 20 døde enn 10 De er vel mer 14-24 år gamle. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Ble dårlig av de bildene som ble postet Uff, tenk at 10-12 åringer som skal kose seg på sommercamp opplever noe sånn som det der. Tror det er vanskelig for oss å sette oss inn i frykten og hva de føler når de hører skutt blir løsnet. Og på de bildene som ble postet så ser det jo mer ut som 20 døde enn 10 Trodde yngste alder var 15 år jeg? De sa på nrk før talen til Stoltenberg at det var unger nedi 10 års alderen der. Så var det å sitte oppe og vente på kongens tale. Har det blitt sagt at han skal tale eller er det spekulasjon? Hørt det på både NRK og TV2 nå at han skal holde tale. Først trodde jeg det var i natt / i morgen tidlig, men slaskepus sa i kveld. Ble dårlig av de bildene som ble postet Uff, tenk at 10-12 åringer som skal kose seg på sommercamp opplever noe sånn som det der. Tror det er vanskelig for oss å sette oss inn i frykten og hva de føler når de hører skutt blir løsnet. Og på de bildene som ble postet så ser det jo mer ut som 20 døde enn 10 De er vel mer 14-24 år gamle. Som sagt, nevnte ikke aldersgruppe, sa bare at det ble nevnt på nrk at det var deltagere nedi 10 års alderen. Så var det å sitte oppe og vente på kongens tale. Har det blitt sagt at han skal tale eller er det spekulasjon? Hørt det på både NRK og TV2 nå at han skal holde tale. Først trodde jeg det var i natt / i morgen tidlig, men slaskepus sa i kveld. Ble dårlig av de bildene som ble postet Uff, tenk at 10-12 åringer som skal kose seg på sommercamp opplever noe sånn som det der. Tror det er vanskelig for oss å sette oss inn i frykten og hva de føler når de hører skutt blir løsnet. Og på de bildene som ble postet så ser det jo mer ut som 20 døde enn 10 De er vel mer 14-24 år gamle. Som sagt, nevnte ikke aldersgruppe, sa bare at det ble nevnt på nrk at det var deltagere nedi 10 års alderen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Et vitne sa jo det så ut som 20-30 kropper lå langs vannkanten, men det er jo ikke bekreftet noe sted. Ble bare bekreftet at de regner med at antall døde øker. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Koffor køyre NRK samme program på alle kanalane sine? Er ikkje det veldig idiotisk med tanke på at det er dei einaste 3 kanalane som folk er 100% sikkert at dei har (om dei har tv) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Andre løse rykter fra snut sier at det er 65 ofre, noe jeg ikke ser på som usannsynlige. Så er det å finne ut om han er spik spenna gal, høyreekstrem, nynazist, sosialist, kommunist, kapitalist eller fyr som prøver å få innpass hos Al-Qaeda. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Andre løse rykter fra snut sier at det er 65 ofre, noe jeg ikke ser på som usannsynlige. Så er det å finne ut om han er spik spenna gal, høyreekstrem, nynazist, sosialist, kommunist, kapitalist eller fyr som prøver å få innpass hos Al-Qaeda. Eller kun en normal person med mentale ustabiliteter som har vokst opp i et ødelagt samfunn... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fyren bodde visst på vestkanten? Tror jeg låser døren og slukker alle lys Jeg er redd. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fyren bodde visst på vestkanten? Tror jeg låser døren og slukker alle lys Jeg er redd. Du kan nok ta det med ro, han slipper nok ikke ut med det første Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 En bekjent av meg er skutt på Utøya. What to say...? Tror jeg griner litt jeg. Går det bra med h*n? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jepp! Survivor. På tide med litt mer sprit føler jeg. 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Jepp! Survivor. På tide med litt mer sprit føler jeg. Godt å høre! Ble h*n veldig alvorlig skadet, eller? Endret 22. juli 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Nei, i god form (etter forholdene). 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Faen, de intervjuene med kidsa fra Utøya på TV2. Sterke greier. Switcher mellom NRK, TV2, CNN, Al Jazeera og Sky News hele tiden. :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg