Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hvorfor må de sende nyheter på absolutt alle kanalene? Litt kjedelig å sitte 3 timer å se akkurat det samme om og om igjen.

 

Ja, de kunne vel heller sendt repriser på Futurama enn den største enkelthendelsen som er skjedd på lang, lang tid i Norge?

 

Pføy!

Veldig enig.

 

Var også noen på gruppen til Zombie Walk som skrev: "jævla typisk at en støgg gdfjgdsjgjdjs skulle finne ut å drive med det bombe pisset da å ødelegge for 663 folk :)". Ja, jøss. En zombie walk er viktigere enn et terrorangrep mot Norge der folk blir skadet og omkommer. Kjenner jeg spyr litt i munnen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig enig.

 

Var også noen på gruppen til Zombie Walk som skrev: "jævla typisk at en støgg gdfjgdsjgjdjs skulle finne ut å drive med det bombe pisset da å ødelegge for 663 folk :)". Ja, jøss. En zombie walk er viktigere enn et terrorangrep mot Norge der folk blir skadet og omkommer. Kjenner jeg spyr litt i munnen.

Du tror vel ikke at vedkommende faktisk mente dette seriøst?

Lenke til kommentar

kammizez: Ehm, selvfølgelig mente hun det seriøst. Jeg kranglet jo med dette mennesket. Skulle gjerne vist deg resten av loggen, men hun slettet det. Antagelig fordi hun følte seg slik hun burde føle seg. Som en idiot. Og vis du tviler på at det finnes mennesker med slike meninger bør du sjekke ut gruppen til Zombie walk.

Lenke til kommentar

Men altså, bare for å rippe opp i det igjen.

Hvis de var ute etter å ta ut folk etc, hadde det ikke da vært en idé å sprenge bygget på en annen tid enn en fredag ettermiddag etter arbeidstiden er slutt i fellesferien?

Ikke hvis de som gjorde det ikke vet noe om fellesferie.
Lenke til kommentar

Noen som er i nærheten? Har litt lyst til å dra inn og se.

Jeg dro inn for å se med mine egne øyne, men mer eller mindre alt er sperret av og det ser ut til at politiet har full kontroll over situasjonen nå.

Ja ok, jeg droppet de da jeg hørte at alle veier inn til oslo ble stengt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...