Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Epsen pai: kva? nej

eg er lei meg fordi eg har ein jævlig dag i dag :mad:

Personlig så foretrekker jeg og bli kalt Espen, pai, eller Espen pai... Epsen er litt 3 åring for min del... ble ivartfall kalt det av lillebroren min...

 

og hva har skjedd i dag da?

ok eg skreiv feil

 

har hatt ein jævlig dag berre. krangla med ale folka eg har møtt, vrengt foten, fårsåv meg såleis eg ikkje fekk sett reprisen av hotel cæcar osv... berre drit

Lenke til kommentar
ikkje sån frekkt meint, men eg er veldi miljøbeivst og det er pengesløsing og miljøforureining. ein har varmt vatn i springen, kva skal ein med vatnkokar :nei:

Varmt vann fra springen krever fortsatt strøm for å varmes opp. Ser man på energimessig så har det lite å si hvordan vannet varmes opp.

 

Det som derimot er en forskjell er at veldig mange varmtvannsberedere gir fra seg kobber til vannet. Kobberforgiftning kan da skje over tid om du drikker mye vann som er varmet på denne måten. Og en hver som har vært utsatt for en eller annen metallforgiftning vil si deg at det ikke er gøy. Har ikke opplevd det selv, men min far har.

Lenke til kommentar
nei takk, eg har 7 stk allereie og tek ikkje i mot i hytt og dynever. trur du eg driat pengar til vaskemaskinen kanskje??

Har du bare 7 truser?

ja?? brukar du kanskje meir enn 1 underbukse kvar dag? er eg uhygienisk då og :scared: "hhh!! tenk at eg berre brukar ei underbukse kvar dag!!" krise!!!

Lenke til kommentar
ikkje sån frekkt meint, men eg er veldi miljøbeivst og det er pengesløsing og miljøforureining. ein har varmt vatn i springen, kva skal ein med vatnkokar :nei:

Varmt vann fra springen krever fortsatt strøm for å varmes opp. Ser man på energimessig så har det lite å si hvordan vannet varmes opp.

 

Det som derimot er en forskjell er at veldig mange varmtvannsberedere gir fra seg kobber til vannet. Kobberforgiftning kan da skje over tid om du drikker mye vann som er varmet på denne måten. Og en hver som har vært utsatt for en eller annen metallforgiftning vil si deg at det ikke er gøy. Har ikke opplevd det selv, men min far har.

hmm... ja sikkert :nei:

 

men eg har drukke te med varmtvatn frå springen i heile mitt liv, og forureinar ikkje mijøet med å kjøpa 100 kjøkkenmaskinar osv

 

kuldesjokk: den har heilt passe temperatur! ikkje for varm, og ikkje for kald, akkurat pase

Lenke til kommentar
ja?? brukar du kanskje meir enn 1 underbukse kvar dag? er eg uhygienisk då og :scared: "hhh!! tenk at eg berre brukar ei underbukse kvar dag!!" krise!!!
kan du ikke gi faen i og bare komme hit for og krangle og være frekk?

ok :( sory, duhar rett

men eg følte at epletyv var frekk med meg fyrst, med å spørjepå ein sånn frekk måte "har du BARE 7 truser?" liksom

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...