Campin Carl Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 grovbrød med spekeskinke, huset for meg sjøl, pepsi max, bruce springsteen for full guffe, kan det bli bedre en onsdagskveld? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Oj, dere er jo helt rabiate i dag! hva skjer med skrivelysten? Hva med å fokusere denne energien over i litt termisk energi og hjelpe meg litt? logg på msn, så skal jeg hjelpe deg Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Kanskje fordi vannet i springen ikke holder temperatur i nærheten av kokepunktet? Edit: var til schnell(?) Endret 27. februar 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 er det noen her som har peil på om Salvia divinorum er lovlig eller ulovlig i Norge? Vet den er lovlig i en del land. Men ettersom den ofte blir sammenlignet med LSD og Norges sterke lovverk tviler jeg sterk på at den er det. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 grovbrød med spekeskinke, huset for meg sjøl, pepsi max, bruce springsteen for full guffe, kan det bli bedre en onsdagskveld? Jeg tviler. Hører på The Boss selv akkurat nå faktisk Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Epsen pai: kva? nejeg er lei meg fordi eg har ein jævlig dag i dag Personlig så foretrekker jeg og bli kalt Espen, pai, eller Espen pai... Epsen er litt 3 åring for min del... ble ivartfall kalt det av lillebroren min... og hva har skjedd i dag da? ok eg skreiv feil har hatt ein jævlig dag berre. krangla med ale folka eg har møtt, vrengt foten, fårsåv meg såleis eg ikkje fekk sett reprisen av hotel cæcar osv... berre drit Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ikkje sån frekkt meint, men eg er veldi miljøbeivst og det er pengesløsing og miljøforureining. ein har varmt vatn i springen, kva skal ein med vatnkokar varmt vann har stått i beholderen en ganske god stund allerede... og er ment for vasking og slikt... bør ikke drikkes Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kanskje fordi vannet i springen ikke holder temperatur i nærheten av kokepunktet? Edit: var til schnell(?) jo det går heilt fint å drikkje te frå springvatn, eg gjer det kvar dag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ikkje sån frekkt meint, men eg er veldi miljøbeivst og det er pengesløsing og miljøforureining. ein har varmt vatn i springen, kva skal ein med vatnkokar Varmt vann fra springen krever fortsatt strøm for å varmes opp. Ser man på energimessig så har det lite å si hvordan vannet varmes opp. Det som derimot er en forskjell er at veldig mange varmtvannsberedere gir fra seg kobber til vannet. Kobberforgiftning kan da skje over tid om du drikker mye vann som er varmet på denne måten. Og en hver som har vært utsatt for en eller annen metallforgiftning vil si deg at det ikke er gøy. Har ikke opplevd det selv, men min far har. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 nei takk, eg har 7 stk allereie og tek ikkje i mot i hytt og dynever. trur du eg driat pengar til vaskemaskinen kanskje?? Har du bare 7 truser? ja?? brukar du kanskje meir enn 1 underbukse kvar dag? er eg uhygienisk då og "hhh!! tenk at eg berre brukar ei underbukse kvar dag!!" krise!!! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Kan umulig være like god og varm Med mindre du har superduper ekstra strømbrukende varmtvannstank... Edit: går til tider mer enn en boxer om dagen. Dusje = skifte av boxer og trener jeg en dag dusjer man gjerne etterpå... Endret 27. februar 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei iren min. Hello, Mistress. Jeg liker det når du kaller meg det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ja?? brukar du kanskje meir enn 1 underbukse kvar dag? er eg uhygienisk då og "hhh!! tenk at eg berre brukar ei underbukse kvar dag!!" krise!!!kan du ikke gi faen i og bare komme hit for og krangle og være frekk? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ikkje sån frekkt meint, men eg er veldi miljøbeivst og det er pengesløsing og miljøforureining. ein har varmt vatn i springen, kva skal ein med vatnkokar Varmt vann fra springen krever fortsatt strøm for å varmes opp. Ser man på energimessig så har det lite å si hvordan vannet varmes opp. Det som derimot er en forskjell er at veldig mange varmtvannsberedere gir fra seg kobber til vannet. Kobberforgiftning kan da skje over tid om du drikker mye vann som er varmet på denne måten. Og en hver som har vært utsatt for en eller annen metallforgiftning vil si deg at det ikke er gøy. Har ikke opplevd det selv, men min far har. hmm... ja sikkert men eg har drukke te med varmtvatn frå springen i heile mitt liv, og forureinar ikkje mijøet med å kjøpa 100 kjøkkenmaskinar osv kuldesjokk: den har heilt passe temperatur! ikkje for varm, og ikkje for kald, akkurat pase Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Posete er ikke te! Og te må være kokende vann. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ja?? brukar du kanskje meir enn 1 underbukse kvar dag? er eg uhygienisk då og "hhh!! tenk at eg berre brukar ei underbukse kvar dag!!" krise!!!kan du ikke gi faen i og bare komme hit for og krangle og være frekk? ok sory, duhar rett men eg følte at epletyv var frekk med meg fyrst, med å spørjepå ein sånn frekk måte "har du BARE 7 truser?" liksom Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Haha skrev nettopp masse om te i bloggen min, hvit te er den sunneste! Eplefe: Posete er nesten like sunt Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ja?? brukar du kanskje meir enn 1 underbukse kvar dag? er eg uhygienisk då og "hhh!! tenk at eg berre brukar ei underbukse kvar dag!!" krise!!! Kan jeg spørre deg om en ting? Når du skal på joggetur og er ferdig. Dusjer du da? Hvis ja, bytter du truse etter du har dusjet? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ok sory, duhar rettmen eg følte at epletyv var frekk med meg fyrst, med å spørjepå ein sånn frekk måte "har du BARE 7 truser?" liksom trenger ikke og gå i angrepsposisjon med en gang da... slapp av litt... livet blir endel enklere da Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kanskje han liker å gå truseløs av og til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg