Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, hørte nå at han som skøt er arrestert, og at han forteller at han er terrorist. Ifølge han stopper det ikke her. Men ja, det er for tidlig å vite sikkert nå. Herregud, for et kaos. Kan ikke se for meg for grusomt det er for de som har blitt påvirket av dette. Jeg var heldigvis hjemme hos mamma for å passe hunder. Har fått tusen telefoner og meldinger fra folk i hele dag.

Lenke til kommentar

Føler jeg puster litt lettere nå når typen til venninna mi på Utøya forteller at han har vært i kontakt med henne og hun fortalte at duden er tatt og at hun er trygg.

En kompis av meg var på jobb i sentrum og han er også trygg og uskadd. Likevel, helt jævlig.

Får ikke tak i en eneste slektning i Oslo sentrum da. :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Noen her som hadde familie, venner eller bekjente der/I nærheten? Hører at dette skal være noe av det drøyeste på lenge.

 

Har en kamerat som bor i nærheten, og smellet var visstnok veldig høyt.

Han har det heldigvis bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kewlt, nå fikk rapporter-knappen min noe å gjøre der..

Det er ikke noe nytt. Politikk-forumet har vært dominert av tolvåringer og hjernedøde rasister i vel over et år nå. Ingen blir utestengt.

Trist men sant.

Lenke til kommentar

Hvorfor må de sende nyheter på absolutt alle kanalene? Litt kjedelig å sitte 3 timer å se akkurat det samme om og om igjen.

 

Ja, de kunne vel heller sendt repriser på Futurama enn den største enkelthendelsen som er skjedd på lang, lang tid i Norge?

 

Pføy!

De kunne heller ha sendt de nye episodene :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...