Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Sykt! Heldig du. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Heldig like a boss! Du skulle ha lest hva folka skreiv, dreiv å satsa 70. 000 usd etc med all inn uten i det hele tatt å se de første 3 korta. Aldri hatt så flaks før må jeg inndrømme. Og dette bare fortsatte og fortsatte og fortsatte, jeg gav meg mens jeg var på topp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Like a boss! Blir det ny et eller annet eller noe slikt nå? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 ny bil, da jeg totalvraka gamlebilen Og lappen må tages på nytt. + 3-4 pcer Resten gambler jeg vel bort Lenke til kommentar
trogne Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jada. De hadde et fint liv så lenge det varte, og ble slaktet på humant vis. Det er strengt tatt dyr som låses inne hele livet og bor 12 stykk per kvadratmeter jeg har problemer med å svelge. Eller spydgris. Herregud for en ekkel tradisjon. Jeg lærte da jeg var liten at jeg ikke skulle leke med maten, liksom. I kveld åt jeg to burgere (storfe) og to kebaber (lam). Awesome. Og hadde en fantastisk kveld på henholdsvis Cava-teltet, Lervig-teltet, Mexico, Beverly, Checkpoint Charlie og Cementen. Greit nok. Kun tremenningen min som hooka opp - og da med en plagsom fyr - men jeg har planlagt med flørten til søss at jeg skal sjenke'n på lørdag når søss drar tilbake til Orkanger. Spydgris? Joda, våre kyr lever nok et mye bedre liv enn høns og gris for eksempel. Spesielt høner og kyllinger. Dyremisshandling på høyt nivå bli legitimert kun pga menneskets appetitt. Kvalmt. Spydgris. De torturerer den med å stikke den med spyd flere ganger løpende over ca. en halvtime til den løper seg tom for blod, da fullfører de jobben med å stikke et spyd tvers igjennom den fra munnen til rumpen, så helgriller de den. Hørt uttrykket "hyle som en stukken gris"? Nå vet du hvor det kommer fra. Og neida, mange høns i Norge har det helt fortreffelig. Spis frittgående \o/ Og det smaker awesome når den har hengt grillet på et spyd et halvt døgn. <3 Merker jeg synes ganske synd på deg. Kan ikke være lett? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 trogne: The first rule of SO is: You do not harass datasmurf! Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Heirest eg heilt gapen ut om eg lure på ka "so" er for noke? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 siste ordet. Jeg er vant til at det heter siste ordet..(old timer jeg vettu) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Heirest eg heilt gapen ut om eg lure på ka "so" er for noke? SO er det det opprinnelige formatet til Den Nye Forumkafèen. Også populært kalt Siste Ordet. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Då har eg lært eit kvart nytt i dag og Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) og den siste ordet som er åpen nå er imigrert fra innlegg.no edit: og da begynner vi på en flaske Hochadel, sånn for å feire Endret 22. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Neinei, SO og DNFK skulle jo være helt forskjellige ting. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Urrrrrh, ble litt mye i går, godt det er helg nå Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Satser på å ta meg noen snapser i kveld jeg, foran en god TV-serie i badekaret <3 Etter det tar jeg på meg min blodharrye dragemorgenkåpe fra Asia (probably en barnearbeiders verk, godt håndtverk er det i hvertfall). Silke <3 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg hadde store planer om en tur på Gladmaten i kveld også, men med det været som er ute nå tror jeg det utgår... Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Neinei, SO og DNFK skulle jo være helt forskjellige ting. No spørr eg sikkert domt igjen, men kva er DNFK? Og til Mchansern : Oh silke kåpe med drage 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Den nye Forumkaféen Også kjent som den tråden du skriver i nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 No spørr eg sikkert domt igjen, Det gjør du. Se på trådtittelen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 No spørr eg sikkert domt igjen, men kva er DNFK? Gullkorn anyone? Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 AH Det er det som er rett framfor auge dine som er vanskligast å sjå virka det som Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg