Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg glemmer ikk den gangen radioen stod på høyt mens jeg ryddet, og så gikk jeg ned for å spise. Da jeg kom opp igjen, satt lillesøsteren på 10 og hørte på problemer med vondt i skjeden etter samleie eller noe sånt. >.<

Den skal tidlig krøkes.... Får du fine bilder i hodet nå? :wee:

Jeg tror ikke elefantseler er helt in to mennesker...

Og hvordan vet du det? Har du prøvd, kanskje?

Dessuten teller jeg som en elefantsel! De er søte. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eplefe: Du har rett, Allvitende passer best :)

Awww, det eneste som kunne gjort det innlegget bedre hadde vært om du fremdeles var admin. :love:

Da hadde alle trodd at jeg pulte hele administrasjonen for å bli mod om et halvt år. :love:

Haha, det er jo ikke og nå kan jeg faktisk på advarsler?!?! :ohmy: Hva skal jeg gjøre når jeg mobber Jarmo nå?

Vi får se, kan jo hende jeg entrer rekkene i forumet igjen en dag :)

Trodde du gjorde det jeg, var jo derfor vi ekstraordinært styremøte i bergen for en stund tilbake?

Lenke til kommentar

Hva? Svarte de på mitt spørsmål uten at jeg fikk det med meg? :o

Okei, hva med elefantselen? burde ikke den og være "med på det"? :cry:

Stakkar, stakkar elefantselen. :cry:

Jeg er uansett ikke med på det. xD

Som om ikke du drømmer om elefantseler hele tiden. Jeg LESER faktisk PM-ene du sender..

Lenke til kommentar
Trodde du gjorde det jeg, var jo derfor vi ekstraordinært styremøte i bergen for en stund tilbake?

Og deler av avtalen var at vi snakker ikke om det. You phail, og får ikke neste gang :-|

Nå var det jo du som bekreftet avtalen da ;) Men blir det ingen neste gang sier du? :cry:

Lenke til kommentar
Som om ikke du drømmer om elefantseler hele tiden. Jeg LESER faktisk PM-ene du sender..
Det var støttannvoldtekten jeg ikke var med på. Treesome med elefantsel fuunker sikkert fett.

"voldta typen". Tror ikke så mange voldtekter er frivillige.
Men da er det jo.. voldtekt! :cry:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...