Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Spydgris?

 

Joda, våre kyr lever nok et mye bedre liv enn høns og gris for eksempel. Spesielt høner og kyllinger. Dyremisshandling på høyt nivå bli legitimert kun pga menneskets appetitt. Kvalmt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiser kyr, og har allikevel usedvanlig lett for å få kontakt med dem. Jobbet med dem en hel sommer. Var fine dyr, ømme og forsiktige bortsett fra når de ville ha bolle. Lette å melke og. Og kalvene deres smakte fortreffelig på den store grillfesten på slutten av sommeren. :)

Er ikke så følsom jeg heller når jeg vil bolle. Skjønner dem godt.

 

edit: åja, vil HA bolle, da er det noe annet.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvor står du i forhold til alt annet som blir legitimert på grunn av menneskers X? Sosialhjelp, handelsblokader etc.

 

Menneskets appetitt skaper forresten mer positivt enn negativt, selv om du sikkert ikke er enig grunnet fascisme.

 

Det der blir bare for dumt. Men det er ikke overraskende hva du greier og lire ut av deg, jeg begynner og bli vant med det.

Lenke til kommentar

Spydgris?

 

Joda, våre kyr lever nok et mye bedre liv enn høns og gris for eksempel. Spesielt høner og kyllinger. Dyremisshandling på høyt nivå bli legitimert kun pga menneskets appetitt. Kvalmt.

Spydgris. De torturerer den med å stikke den med spyd flere ganger løpende over ca. en halvtime til den løper seg tom for blod, da fullfører de jobben med å stikke et spyd tvers igjennom den fra munnen til rumpen, så helgriller de den. Hørt uttrykket "hyle som en stukken gris"? Nå vet du hvor det kommer fra.

 

Og neida, mange høns i Norge har det helt fortreffelig. Spis frittgående \o/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...