Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I know your pain.

Slet med det samme problemet da jeg flytta hjem. Tok meg en uke før jeg hadde begge skjermene mine oppe å kjøre. Hadde ikke råd til å dra inn til byen for å kjøpe nye uansett, så jeg lette gjennom alt pikkpakket mitt som jeg har stæsja bort de siste fire åra før jeg fant et par.

 

 

Oh well. Får vel komme meg ned til cavateltet og bruke opp penga mine. Bare satse på at jeg ikke blir like full som for et par år siden da jeg prøvde å stjele ei flaske cava og hoppa i sjøen da vaktene jaga meg. :p

Lenke til kommentar

Nå må du komme med link, jeg blir nysgjerrig?

Det er bare ei dame på samlivsforumet som klarer å rote seg borti så mye rart at det har blitt litt gøy å følge med. Ene uken er det "Hvordan kjenne igjen en psykopat?" neste uke er det "Hvordan takle samlivsbrudd?". Tredje uka er det "Hva vil en muslim med en norsk dame?". Og så videre, og så videre.

Tror ikke jeg skal lenke. Det blir over grensa til uthenging tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

I kveld konekta jeg med en hel haug kyr. Jeg kom gående, og borti svingen står det kyr på beite. Gikk litt sakte, og fikk øyekontakt med spesielt to av dem. Tenkte litt på hvor trasig livet dems kom til og ende, og at jeg spiste dem før, men ikke nå lenger, og litt sånn. Stoppa opp, og så og si alle står nå og nistirrer på meg nå. Så går jeg bort til gjerdet, og da kommer dem meg i møte. 15 kyr presser seg så nært meg som det går. Artig artig. Lurer på om dem kansje merket at jeg var snill. Ikke spiser dem. Dem stod der, og dem fikk snuse på hånden min, og dem var så forsiktige. Når jeg gikk igjen stod dem bare og stirret etter meg.

 

Er så glad for at jeg sluttet og spise storfe. Snille følsomme dyr det der. :)

Lenke til kommentar

Jeg spiser kyr, og har allikevel usedvanlig lett for å få kontakt med dem. Jobbet med dem en hel sommer. Var fine dyr, ømme og forsiktige bortsett fra når de ville ha bolle. Lette å melke og. Og kalvene deres smakte fortreffelig på den store grillfesten på slutten av sommeren. :)

Lenke til kommentar

Jeg spiser kyr, og har allikevel usedvanlig lett for å få kontakt med dem. Jobbet med dem en hel sommer. Var fine dyr, ømme og forsiktige bortsett fra når de ville ha bolle. Lette å melke og. Og kalvene deres smakte fortreffelig på den store grillfesten på slutten av sommeren. :)

The circle of cows.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

 

Du er forresten ikke "snill" som "ikke spiser dem". Du er i grunn ganske ubetydelig, tenk det, og ganske hyklersk og naiv.

 

Jo, jeg er snill. Og nei, det er jeg ikke. Din lille bedreviter.

Lenke til kommentar

Jada. De hadde et fint liv så lenge det varte, og ble slaktet på humant vis. Det er strengt tatt dyr som låses inne hele livet og bor 12 stykk per kvadratmeter jeg har problemer med å svelge. Eller spydgris. Herregud for en ekkel tradisjon.

 

Jeg lærte da jeg var liten at jeg ikke skulle leke med maten, liksom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...