InnFjording Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Da er det berre å finne det oppblåsbare bassenget og bruke det som båt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hva gjør du når du skal male, men ikke har klær til å male i? Jo, du maler selvfølgelig i undertøyet. Lurer på hvor mange barn jeg har traumatisert etter å ha stått i bokseren og malt verandaen til farmor. (Huset hennes ligger rett ved en barnehage.) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Ekkelt, sjur. Da hiver man på seg en gammel shorts fra 80-tallet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Ekkelt, sjur. Da hiver man på seg en gammel shorts fra 80-tallet. Har ikke. Mamma kasta alle maleklærne mine og sa at farmor sikkert hadde noen. Så kom jeg til Stavanger, men farmor hadde gitt bort / kastet alle klærne etter farfar. Og jeg hadde bare nye klær med meg og ville ikke male i noen av de, så da ble det undertøyet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Null stress det da!? Faen for noen femikladder dere er. Bokser er da ikke noe værre enn shorts. Jeez! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Hva gjør du når du skal male, men ikke har klær til å male i? Jo, du maler selvfølgelig i undertøyet. Lurer på hvor mange barn jeg har traumatisert etter å ha stått i bokseren og malt verandaen til farmor. (Huset hennes ligger rett ved en barnehage.) Nå veit jeg hvorfor du ikke har svart på en liten stund, du er vel henta av onkel blå. edit: VENTINGA TAR LIVET AV MEG! JEG HADDE SOLGT MIN SJEL FOR NOEN DVI ADAPTERE! GOD DAMN Endret 21. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Sitter å drikker øl med TøseGuri Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hva gjør du når du skal male, men ikke har klær til å male i? Jo, du maler selvfølgelig i undertøyet. Lurer på hvor mange barn jeg har traumatisert etter å ha stått i bokseren og malt verandaen til farmor. (Huset hennes ligger rett ved en barnehage.) Nå veit jeg hvorfor du ikke har svart på en liten stund, du er vel henta av onkel blå. edit: VENTINGA TAR LIVET AV MEG! JEG HADDE SOLGT MIN SJEL FOR NOEN DVI ADAPTERE! GOD DAMN Nei, jeg har spist middag og slappet av. Nå skal jeg jekke en øl og gjøre meg klar for en tur ned til Gladmaten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvem faen trenger Hotel Cæsar? Favorittsåpeserien min foregår her på forumet i samlivskategorien med jevne mellomrom. *lese siste episode* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Nei, jeg har spist middag og slappet av. Nå skal jeg jekke en øl og gjøre meg klar for en tur ned til Gladmaten. Amazing, sist gang jeg var i undertøyet sørpå ble jeg arrestert for blotting. Kanskje det har noe med at jeg løp rundt på kokain på byporten og kasta boksern i ansiktet på politiet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Sitter å drikker øl med TøseGuri Hils! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Uflaks. Jeg elsker å sprade rundt i bokser / nettoen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Uflaks. Jeg elsker å sprade rundt i bokser / nettoen. Finnes ikke noe bedre. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Stemmer. Er så mye pes med klær. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Damn right. Jeg skulle ønske vi kunne gå rundt naken. Da hadde man visst hva man fikk også før man fikk det, get it? Eller vi kunne hatt pels. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvem faen trenger Hotel Cæsar? Favorittsåpeserien min foregår her på forumet i samlivskategorien med jevne mellomrom. *lese siste episode* Nå må du komme med link, jeg blir nysgjerrig? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Lol, har drivd å snakka en telefnselfer rundt nå dritlenge. La ann på hu osv. Besteforeldrene mine spør "kem e det du prøvæ å kurtisære?" jeg bare "telefonselgern" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg