Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huh ? Har jeg nevnt astma ? Eller noe om astma ? Nei, så da har jeg jo holdt kjeft om astma hele tiden og det er ikke nødvendig at du ber meg om det.
karakterar ? idag skulket du skolen fordi du skulle til legen senere på dagen... Hvis du vil få bedre karakterer burde du kansje satse på å være tilstede i timene på skolen i steden for å skrive nynorsk i en internettside. Sånn vennlig tips bare :)

Kor fekk du det frå at eg skulka skulen fordi eg skulle til legen seinare? Eg tykkje det er ufordrageleg at ignorante betrevitarar som deg skal uttale seg om ting dei ikkje veit ein einaste ting om.

For det første svarte du ikke på spørsmålet mitt. For det andre er det ikke rart at jeg trodde du skulket når du tenker på hvor mye du faktisk har skulket før og utifra det du sa over felefon, veldig typisk deg Herman. for det tredde jeg skjønner ikke hva du skriver. Og For det fjerde jeg synes det er ufordrageleg at du sier hold kjeft til meg og påstår at jeg har snakket om astmaen din osv. når jeg overhodet ikke har gjort det.

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Ja, då må eg til astmalegen igjen. Blir sendt fram og tilbake heile tida. Men det er verdt så lenge eg blir kvitt den plagsame hosta.

Kva skjer?

Til Underpants: Tror det er dette Addan mente da han sa "legen".. så tror kanskje du burde chill'n bittelitteran mot ham, han har faktisk ikke vært så "bedrevitende" som du påstår han har.

Tykkje du ikkje det at han påstår eg skulka skulen fordi eg skulle til legen etter den er idiotisk då han ikkje veit noko om saka? Komme med spydige påstandar utan noko grunnlag.

Lenke til kommentar
For det første svarte du ikke på spørsmålet mitt. For det andre er det ikke rart at jeg trodde du skulket når du tenker på hvor mye du faktisk har skulket før og utifra det du sa over felefon, veldig typisk deg Herman. for det tredde jeg skjønner ikke hva du skriver. Og For det fjerde jeg synes det er ufordrageleg at du sier hold kjeft til meg og påstår at jeg har snakket om astmaen din osv. når jeg overhodet ikke har gjort det.

Åhåhåh, ironien plasseres hvor?

Lenke til kommentar

Jeg har jo allerede fortelt deg grunnlaget mitt ! Trodde først du ikke kom på skolen fordi du var hos legen men så viste det seg at du ikke var hos legen før etter at vi var ferdige på skolen og du sa at du ikke visste hvorfor du var hjemme. i tillegg må du innrømme at det er typisk deg. Kansje jeg tok feil denne gangen men du kan ikke fly rundt å si hold kjeft til alle som er nyskjerige på hvorfor du ikke var på skolen i dag! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ja, då må eg til astmalegen igjen. Blir sendt fram og tilbake heile tida. Men det er verdt så lenge eg blir kvitt den plagsame hosta.

Kva skjer?

Til Underpants: Tror det er dette Addan mente da han sa "legen".. så tror kanskje du burde chill'n bittelitteran mot ham, han har faktisk ikke vært så "bedrevitende" som du påstår han har.

Tykkje du ikkje det at han påstår eg skulka skulen fordi eg skulle til legen etter den er idiotisk då han ikkje veit noko om saka? Komme med spydige påstandar utan noko grunnlag.

Her er min mening, helt ærlig:

#1 Om jeg hadde lest den melding du skrev om at du skulle til legen, samt den meldingen like etter av Addan da han fortalte det om å prøve å ringe deg osv. så ville jeg også (eller jeg gjorde det faktisk) hoppe til den konklusjonen at du hadde ligget oppe hele natten eller om morgenen eller noe med utrolig kjipern astmakvalme. Deretter skulka skolen fordi pkt. 1 - du var syk, pkt. 2, at du sa du skulle til legen. Så ja, jeg kan til en rimelig grei grad se for meg logikken i hans konklusjon om at du til en viss grad skulket skolen for å dra til legen.

#2 Addan har faktisk ikke snakket noe om astma.

#3 Syntes ikke han har vært direkte spydig, eller "bedrevitende". Muligens jeg oppfattet det annerledes enn deg selv, slikt er forskjellig fra person til person.

#4 Addan vet riktignok ikke noe om situasjonen; foruten om det du selv har sagt.

#5 Syntes det er kjipern å skjemme Addan ut fordi han liksom vet noe om astma etc, når han som sagt i pkt. 2 ikke har sagt noe om det.

#6 Den ene av dere har sagt "ufine" ting, den andre diskutert på en sivilisert og rasjonell måte. Dere vet selv hvem av dere som er hvem.

#7 Kranglingen burde uansett foregå andre steder enn her, som f.eks. PM?

"Beklager" at jeg blandet meg inn, men ettersom dere krangler her så blir jeg naturlig blandet inn siden dere gjør krangelen offentlig.

Takk for meg..

K:

Hummer? hoho.

Nå nei, du får holde deg til det du får servert *streng*.

By the way. hummer er oppskrytt :p

Hummer er nydelig! ;P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...