Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah, farmor stresser meg.

Jeg lager fløtegratinerte poteter til middag (med kylling og fløtesaus som tilbehør) og den skal stå inne i minst én time. Etter en halvtime, begynte hun å mase om at nå var den klar og jeg måtte ta den ut. Jeg åpner ovnen, ser inn. Langt fra ferdig. Et kvarter senere, samme maset, fortsatt ikke ferdig. Nå har den stått i 55 minutter, den er nesten ferdig, men ikke helt. Den er fortsatt alt for myk, men neida. Nå mener hun den er ødelagt. Det er min oppskrift, ikke hennes. Damn it! :p

Lenke til kommentar

Minttu<3

Minttu så tidlig på dagen? Holder meg til vin i dag tror jeg, ble litt uggen i formen etter en flaske Jack i går.

 

Håper på litt sol i kveld så man kan fyre opp grillen :love:

Alkis :ph34r:

 

 

 

YEY, har ikke dvi til vga :hrm:

Så jeg får ikke brukt pcen.

Lurer på om jeg skal bestille et likedan skjermkort og kjøre det i crossfire.

Heldigvis er det hurtigknapp bakpå for clr cmos i allefall. Og masse kontakter jeg aldri har sett før.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Hvor bør man legge neste års sommerferie mon tro?

Jeg og dama tar turen til Kreta eller Rhodos neste år.

Ja, jeg vet hva du mener om sånne steder, men broren hennes vant en ferietur for fire og inviterte oss med. Gratis ferie i syden er gratis ferie i syden.

Lenke til kommentar

mmm, Hellas er ok. Går vel konk i løpet av året så da blir det jo en greit billig ferie. Prøv deg på Ouzo og Raki hver dag du. Windsurfing på nordsiden av Rhodos, og spis middag i gamlebyen.

 

For min del sikler jeg på Myanmar (Burma) eller Laos.

 

Må bare å greie å lure med meg noen til Burma, ingen enkel oppgave i seg selv.

Lenke til kommentar

mmm, Hellas er ok. Går vel konk i løpet av året så da blir det jo en greit billig ferie. Prøv deg på Ouzo og Raki hver dag du. Windsurfing på nordsiden av Rhodos, og spis middag i gamlebyen.

 

For min del sikler jeg på Myanmar (Burma) eller Laos.

 

Må bare å greie å lure med meg noen til Burma, ingen enkel oppgave i seg selv.

Du skal lure med noen over halve verden og langt inni en regnskog? Gud løkk.

 

(er vel ikke så vanskelig så lenge du betaler, ta med deg ei heit forumbruker)

Lenke til kommentar

mmm, Hellas er ok. Går vel konk i løpet av året så da blir det jo en greit billig ferie. Prøv deg på Ouzo og Raki hver dag du. Windsurfing på nordsiden av Rhodos, og spis middag i gamlebyen.

 

For min del sikler jeg på Myanmar (Burma) eller Laos.

 

Må bare å greie å lure med meg noen til Burma, ingen enkel oppgave i seg selv.

Du kan jo prøve deg på Sør-Amerika f.eks? Du var jo i sørøst-Asia i år, du kan da ikke kjøre det to ganger på rad.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Aah, det var jo svært uheldig.. Nå ble jeg faktisk sulten - på tide med middag kanskje.. :hmm:

 

Et tips, ikke prøv og kok ris og frosne grønnsaker sammen, det blir et dårlig resultat. Et til tips, ikke ha fisken i ovnen en hel time fordi du venter på at den rare ris/grønnsaksblandingen skal bli ferdig.

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve deg på Sør-Amerika f.eks? Du var jo i sørøst-Asia i år, du kan da ikke kjøre det to ganger på rad.

/agree

 

Han kan prøve seg på en tur til Ecuador og Galapagos. Anbefales av faren min. Han var der 17 dager eller noe i vår. Møtte barnebarnet til en norsk utvandrer på Galapagos. Han het Halvardo eller noe sånt noe. Fatters viste meg bilder fra huset hans. Så ut som en typisk norsk skogshytte. Bare at den lå i tropene.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å dra til portugal, eller brazil. Et sted med tropeskog kanskje, også drite i returbillet og jakte med blåserør med piler jeg har smurt på en giftig frosk etc.

 

 

Det hadde vært rått. Bare løpe rundt som en tulling i en tropeskog med bare lendeklede. Kanskje en eller annen stamme hadde tatt meg inn, hmmm...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...