Niqābninja Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Foretrekker Dr. Loosen Reisling, jeg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Foretrekker Dr. Loosen Reisling, jeg. Og minttu og vodka og rom og balder og cava? :---D Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Foretrekker Dr. Loosen Reisling, jeg. Og minttu og vodka og rom og balder og cava? :---D Minttu er så jævlig überkönig det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Foretrekker Dr. Loosen Reisling, jeg. Og minttu og vodka og rom og balder og cava? :---D Eheheheeee. For å si det sånn; jeg håper Gunnar er sprittørst når han kommer hjem. Kommer jo til å bruke en halv evighet på å gå igjennom det som står på hylla nå aleine. :---D Stod jo allerede en del der før dere var innom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 UMADBRO. Neida: Artige.no og stadig flere glass Black Tower. Koser meg jeg Der sank du flerfoldige punkt på lista mi. Black Tower, av alle ting. Du kunne i det minste drukket en god billig-vin. Med andre ord, ikke en tysk en satt sammen av [farge] og [substantiv]. :| Forslag til alternativer mottas med takk, for jeg kjøpte den bare fordi det var den eneste kartongvinen jeg kjente til på forhånd & hadde ikke tid til... noe. Den er ikke fantastisk god nei, men vin er vin Midt på treet for min smak. Ikke for sur eller bitter, men ikke så mye annet heller. Tja, kartongvin er jeg ikke så bevandret i, jeg pleier å kjøpe flasker med fransk hvitvin til ca 80 kr flaska, men kan jo ta noen. Jeg har hatt suksess med Astica Chardonnay fra Argentina, Chapelle du Bois fra Frankrike, J.P. Chenet Colombard Chardonnay (også Frankrike) og noen til som de ikke ser ut til å ha på hjemmesidene til polet lenger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg har blandede følelser for Minttu. Det skjer mye fantastisk i Minttu-fylla, men dagen derpå er grusom. I alle fall når alt du har gjort kvelden før var å shotte Minttu og ingenting annet. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Sjur, har du fått sett Control Alt Delete enda? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Nope. Har den liggende her, men alt jeg ser for tiden, er QI. Lurer på om jeg kommer meg på Gladmaten i dag, eller om jeg må være hjemme og passe farmor. Gamla har blitt syk stakkar. : < Legen er hos henne nå og tar blodtrykket og undersøker henne ellers. Hun klager på en hodepine så jævlig at det føles som om øya hennes spretter ut. Håper det går over og at hun blir bra igjen fort. Det er forferdelig å se henne sånn. Hun er en av de sterkeste og kvikkeste jeg vet av i en alder av 84 år. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvor bør man legge neste års sommerferie mon tro? Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvor bør man legge neste års sommerferie mon tro? Stryn 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Minttu<3 Minttu så tidlig på dagen? Holder meg til vin i dag tror jeg, ble litt uggen i formen etter en flaske Jack i går. Håper på litt sol i kveld så man kan fyre opp grillen Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg drikker på ikke MInttu nå da. Jeg bare sier det er godt. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Minttu.. fy faen. Bare dårlige minner der jeg.. Ikke noe godt kommer ut av en flaske med minttu. Bare nær døden-opplevelser og forhold som blir slutt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Yeah, men når man shotter det, er det fantastisk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) --- Endret 21. juli 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hansemann, hvor mye penger ble brukt på denne turen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Kjekken, det sier jeg ikke <3 Men mindre enn jeg trodde i hvertfall. Jeg får vel komme med et par alpha-bilder av meg selv etterhvert, hvor jeg spiser slangehjerte osv. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Satan, man blir relativt svett etter å ha jogga seks kilometer i seksogtyve plussgrader. Et slit når man holder på, men følelsen man får når man er ferdig er uslåelig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 DEt er gøy å lure folk til å tro man har iphone 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg