Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foretrekker Dr. Loosen Reisling, jeg. :fun:

Og minttu og vodka og rom og balder og cava? :---D

Eheheheeee. For å si det sånn; jeg håper Gunnar er sprittørst når han kommer hjem. Kommer jo til å bruke en halv evighet på å gå igjennom det som står på hylla nå aleine. :---D Stod jo allerede en del der før dere var innom. :fun:

Lenke til kommentar

UMADBRO. Neida: Artige.no og stadig flere glass Black Tower. Koser meg jeg :fun:

Der sank du flerfoldige punkt på lista mi. :(

 

Black Tower, av alle ting. Du kunne i det minste drukket en god billig-vin.

Med andre ord, ikke en tysk en satt sammen av [farge] og [substantiv]. :|

 

Forslag til alternativer mottas med takk, for jeg kjøpte den bare fordi det var den eneste kartongvinen jeg kjente til på forhånd & hadde ikke tid til... noe. Den er ikke fantastisk god nei, men vin er vin :fun: Midt på treet for min smak. Ikke for sur eller bitter, men ikke så mye annet heller.

Tja, kartongvin er jeg ikke så bevandret i, jeg pleier å kjøpe flasker med fransk hvitvin til ca 80 kr flaska, men kan jo ta noen.

Jeg har hatt suksess med Astica Chardonnay fra Argentina, Chapelle du Bois fra Frankrike, J.P. Chenet Colombard Chardonnay (også Frankrike) og noen til som de ikke ser ut til å ha på hjemmesidene til polet lenger.

Lenke til kommentar

Nope. Har den liggende her, men alt jeg ser for tiden, er QI.

 

Lurer på om jeg kommer meg på Gladmaten i dag, eller om jeg må være hjemme og passe farmor. Gamla har blitt syk stakkar. : <

Legen er hos henne nå og tar blodtrykket og undersøker henne ellers. Hun klager på en hodepine så jævlig at det føles som om øya hennes spretter ut.

 

Håper det går over og at hun blir bra igjen fort. Det er forferdelig å se henne sånn. Hun er en av de sterkeste og kvikkeste jeg vet av i en alder av 84 år.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...