Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1 time i hvilken rettning?

 

Samnanger, hvis det sier deg noe?

 

Ikke så gærnt det, Flabba. Du kan jo alltids overnatte med kjentfolk nærmere sentrum. ;)

Jammen stakkars folk skal jo slippe å ha meg på overnatting heletiden. Jeg får be folk ut til meg... OFTE! ALLE ER VELKOMMENE! Bare å komme på besøk!

Lenke til kommentar

Samnanger, hvis det sier deg noe?

Ja. Det er feil rettning.

 

Er eg den einaste som søkte det opp på google maps? :p

Hmmm? Ehm... Ja, selvsagt. Min overtrufne stedsans visste selvsagt nøyaktig hvor det var hu snakket om med en gang uten at jeg trengte å slå det opp. Lover.
Lenke til kommentar

Antall kubikk? Med en skikkelig bør du være der i løpet av en dags kjøring. Med en sånn liten 50cc bør du regne overnatting.

Tenkte på å ta traktorlappen snart for å kunne kjøre ATV så maks 40km/t er det vel. Fant ut at det er mye greiere med det enn en moped siden jeg kommer mest sansynlig bare til å kjøre til butikken/skolen :p

Lenke til kommentar

Jammen stakkars folk skal jo slippe å ha meg på overnatting heletiden. Jeg får be folk ut til meg... OFTE! ALLE ER VELKOMMENE! Bare å komme på besøk!

Might just take you up on that one.

 

Lurer på hvor lang tid jeg vil bruke til vestlandet med ATV :p

Do it! Ikke enda da. I august når jeg bor der. Da er det bare å komme. Så nettopp at bussen jeg må ta for å komme meg hjem hvis jeg skal på byen i Bergen ikke går før kl 06:05 om mårran -.-

Så tafatt!

Lenke til kommentar

Antall kubikk? Med en skikkelig bør du være der i løpet av en dags kjøring. Med en sånn liten 50cc bør du regne overnatting.

Tenkte på å ta traktorlappen snart for å kunne kjøre ATV så maks 40km/t er det vel. Fant ut at det er mye greiere med det enn en moped siden jeg kommer mest sansynlig bare til å kjøre til butikken/skolen :p

Gulesider påstår det er 384km fra Skien (er du der fortsatt?) til Bergen. Med en ATV på maks 40kmt ville jeg da regnet 12+ timer siden du ikke klarer toppfart hele tida.

Lenke til kommentar

UMADBRO. Neida: Artige.no og stadig flere glass Black Tower. Koser meg jeg :fun:

Der sank du flerfoldige punkt på lista mi. :(

 

Black Tower, av alle ting. Du kunne i det minste drukket en god billig-vin.

Med andre ord, ikke en tysk en satt sammen av [farge] og [substantiv]. :|

 

Forslag til alternativer mottas med takk, for jeg kjøpte den bare fordi det var den eneste kartongvinen jeg kjente til på forhånd & hadde ikke tid til... noe. Den er ikke fantastisk god nei, men vin er vin :fun: Midt på treet for min smak. Ikke for sur eller bitter, men ikke så mye annet heller.

Lenke til kommentar

Gulesider påstår det er 384km fra Skien (er du der fortsatt?) til Bergen. Med en ATV på maks 40kmt ville jeg da regnet 12+ timer siden du ikke klarer toppfart hele tida.

Nope, er i Gjøvik, men tanken på en sånn tur frister faktisk. Bare sitte på ræva og se landskaper går sakte forbi. Problemet er vel å unngå motorveier :p

Lenke til kommentar

Forslag til alternativer mottas med takk, for jeg kjøpte den bare fordi det var den eneste kartongvinen jeg kjente til på forhånd & hadde ikke tid til... noe. Den er ikke fantastisk god nei, men vin er vin :fun: Midt på treet for min smak. Ikke for sur eller bitter, men ikke så mye annet heller.

Dessverre kan jeg nada om hvitvin men rødvin? Det kan jeg drikke flaskevis av uten å gå lei :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...