Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det var vel ikke akkurat av interesse heller, men jeg har fortsatt mareritt etter jeg satt og surret med linux, er jo et fint OS, men liker all kode skrivingen, selv om det ikke var så vanskelig var det et herk.. Og manglende støtte for en del ting gjorde det ikke bedre..

Nyere Ubuntu har jo mer støtte for ting enn windows jo :love:

 

Okay, jeg kan godta at enkelte ting ikke fungerer så godt som det bør men... detaljer

 

Og har man problemer er ikke google lange veien unna

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

 

Fordi jeg er kul. Rå. Herlig. Og fordi jeg overtok denne brukeren etter en venn, så "ohmyohmy" var liksom ikke helt min greie. Necrosodomic Proctólogo derimot, det er min greie. :cool:

 

Ja, du er det. Men husker i gode gamle dager da du hadde avatar av en mørk skog og het ohmyomy. Jaja.

Lenke til kommentar

Ja, IDE er noe herk, men jeg ville få installer OS også kunne jeg ha bestilt meg Sata rom litt senere.. Skal sjekke litt i lunchen i dag om det er å få tak..

U! S! B! :fun:

 

Linux kan dra til helvette med seg.. :thumbdown:

:realmad:

 

Det var vel ikke akkurat av interesse heller, men jeg har fortsatt mareritt etter jeg satt og surret med linux, er jo et fint OS, men liker all kode skrivingen, selv om det ikke var så vanskelig var det et herk.. Og manglende støtte for en del ting gjorde det ikke bedre..

 

Edit; Må merkes at jeg kun har bukt på PS3 og i Vitrual Box..

Det er jo ikke ett OS, det er jo et HAV av forskjellige OS til forskjellig bruk. Og det er nydelig!

Lenke til kommentar

U! S! B! :fun:

Jepp, jeg har fått låne en gammel ekstern av jobben.. :)

 

:realmad:

Unnskyld, det var kanskje litt brutalt sagt, hehe..

 

Det er jo ikke ett OS, det er jo et HAV av forskjellige OS til forskjellig bruk. Og det er nydelig!

Joda, det er mange og sikkert gode - Mine erfaringer er bare ikke de beste. Men jeg burde vel kanskje prøve siste skrik på Ubuntu fronten før jeg klager mer, men 10.04 var ikke noe fantastisk... ;)

Lenke til kommentar

 

Fordi jeg er kul. Rå. Herlig. Og fordi jeg overtok denne brukeren etter en venn, så "ohmyohmy" var liksom ikke helt min greie. Necrosodomic Proctólogo derimot, det er min greie. :cool:

 

Ja, du er det. Men husker i gode gamle dager da du hadde avatar av en mørk skog og het ohmyomy. Jaja.

 

Ja, jeg hadde det. Men sett bort ifra nicket så var jeg faktisk like badass da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...