Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda mer skeptisk til det, da minstesøss har vært i Trondhjem og brukt resten av dagen på å pakke til Moldejazz og sett film, og søss har vært på jobb og også pakket til å dra på Gladmaten. ;)

Hvor lenge er hun i Molde?

Fra onsdag til fredag.

Da rekker jeg å stalke henne.

Vel, du får lov, siden du er liten og søt. :p

Lenke til kommentar

15 year olds burde ikke partye imo :no:

Ikke? Jeg er vant til at de fester og drikker offentlig fra de er 12. :p

 

Har aldri helt forstått Jazz, men akkurat det er kanskje like greit.

Velkommen t jazzjørna, mjaaaa!

 

Heller blues da, selv om jeg ikke akkuratt hører på det. Har enda ikke vert på notodden, det er vist god gang.

Jeg digger jazz, blues også for den saks skyld, men jazz er bare herlig. Har større problemer med nu-metal, rapcore og contemporary r&b.

Lenke til kommentar

Smått vurderer Rått og Råde i september ^^. Da blir det øl vett.

Nå som Admiral P også er bekrefta, så kan vi vell prate litt også, my 50 cent. Lurer på om de skal ha noen Artister også?

 

@gladmaten kunne vi tatt en happy-pils data, en heipådeghererjeg-pils. De er gode!

 

Vi satser på at Zu og smurfy synger duett fra den store senen:

*sang*

De skal ha artister også, ikke bare crap. ;)

 

Ja, det kan vi godt. Jeg stikker nedover senere i dag en liten tur, og går fullt på i morgen, med en drøss med fulle slektninger.

 

Jeg kan ikke synge den sangen, da den ikke stemmer. Jeg er nemlig ikke trønder, uansett hva folk hardnakket prøver å påstå. :p

Lenke til kommentar

Linux kan dra til helvette med seg.. :thumbdown:

 

Trur ikkje du har lyst å starte den diskusjonen

 

Det var vel ikke akkurat av interesse heller, men jeg har fortsatt mareritt etter jeg satt og surret med linux, er jo et fint OS, men liker all kode skrivingen, selv om det ikke var så vanskelig var det et herk.. Og manglende støtte for en del ting gjorde det ikke bedre..

 

Edit; Må merkes at jeg kun har bukt på PS3 og i Vitrual Box..

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Linux kan dra til helvette med seg.. :thumbdown:

 

Trur ikkje du har lyst å starte den diskusjonen

 

Det var vel ikke akkurat av interesse heller, men jeg har fortsatt mareritt etter jeg satt og surret med linux, er jo et fint OS, men liker all kode skrivingen, selv om det ikke var så vanskelig var det et herk.. Og manglende støtte for en del ting gjorde det ikke bedre..

Sett igang med kodinga og lag port da vel. Newb.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...