Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, sommerkurs i matte, r1. Godt det bare er ei uke igjen fra i morgen

 

Hoho, burde jeg tatt også. Føler meg fortsatt som elefant i glassbutikk i R1 selv om jeg gjorde det tålig bra i R2 etterpå wtf...

 

Skal ta forkurs i kjemi før immatrikulering i høst da. Men det begynner ikke før 9. august :fun:

 

Huff da. Så hva har du tenkt å gjøre istedenfor å sove?

 

l.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UMADBRO. Neida: Artige.no og stadig flere glass Black Tower. Koser meg jeg :fun:

Lenke til kommentar

Booom boooom buss? Dritbusser som alltid er for seint.

Argh, det er sant.. Tror ikke jeg har opplevd at en buss går i tide noen gang.. Glad jeg kan sykle til jobb ;)

 

Bah.. Etter å montert alle delene mine i går satt jeg igjen med CPU kjøleren min som var for stor og ikke passet - Og et hovedort uten IDE støtte, så jeg må få tak i en USB rom eller være så heldig at det er en s-ata rom i en butikk i nærheten :)

Lenke til kommentar

oh god, jeg er fyllesjuk ut av hælvette.

 

 

Ah shit. what the hell did i do last night? blitt utestengt fra 2 fora..

Lay off the ganja

 

 

Man lærer mens man lever. Etter at Bundy har nedlagt dem innser de at det var en dårlig idé likevel..

oh shut up :whistle:

I will have you know, jeg er rett og slett supermodell. Man kan ikke se like bra ut som meg. Det går bare ikke. Jeg ser rett og slett "drop dead gorgeous(wutever man skriver det) ut"

 

Fant bare et innlegg jeg ikke husker. Can't be that bad. Er tho sikker på at mods har sletta minimum et innlegg fra meg. Im sorry..

 

EDIT: OH GOD DREP MEG!!!! EKSEN HAR SKREVET OG JEG TØRR IKKE ÅPNE ENGANG PÅ FB, OH GOD HVA HAR JEG GJORT I FYLLA?! KILL ME!

 

Oh god, fy faen så jævlig. Jeg har prøvd meg på eksen og lykkes, (hun har venta i oslo på natten bare for å møte meg før, og stalka meg 1000 ganger før..) Og nå vil hu bli sammen igjen.

 

Heldigvis er jeg langt inni Harstad og hu er i bærum. Et helt land i mellom ^^

Gikk på mye amfetamin og klikka litt og sprang etter hu med hockeykølle, thank god i live in north ^^

Trodde aldri jeg kom til å si det. Men fy faen.

 

 

 

 

 

Kort sagt, faen ta 96%

Endret av Bundy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Booom boooom buss? Dritbusser som alltid er for seint.

Argh, det er sant.. Tror ikke jeg har opplevd at en buss går i tide noen gang.. Glad jeg kan sykle til jobb ;)

 

Bah.. Etter å montert alle delene mine i går satt jeg igjen med CPU kjøleren min som var for stor og ikke passet - Og et hovedort uten IDE støtte, så jeg må få tak i en USB rom eller være så heldig at det er en s-ata rom i en butikk i nærheten :)

Bussen min er nesten alltid tidsnok. :D

 

Hvilken CPU-kjøler er det du har kjøpt?

Og jeg er sååå glad jeg slipper IDE-kabel nå, de gjør det så rotete og håpløst, syns jeg. Teite og store.

Lenke til kommentar

Har tatt MYYYYYYYYYYYYYYE busser sørpå. Sjeldent de går tidsnok. Og alt faenskap med togreps etc :thumbdown: Har hatt avtaler etc som har vært viktig og vært forsinka pga buss og tog.

 

 

 

Til hælvette med hele faenskapet. Kort sagt.

 

 

Må skifte tlf nummer, folk ringer meg enda :realmad:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

 

Bussen min er nesten alltid tidsnok. :D

 

Hvilken CPU-kjøler er det du har kjøpt?

Og jeg er sååå glad jeg slipper IDE-kabel nå, de gjør det så rotete og håpløst, syns jeg. Teite og store.

 

 

Heldig du da!

 

Jeg kjøpte meg Schyte BIG Shuriken, kjekk sak, men litt vel stor desverre - Festene passet ikke med hullene i hovedkortet, tenkte jeg skulle se om jeg kunne modifisere litt på kjøleren, får ikke noen retur på den uansett.. (har sjekket..)

 

Ja, IDE er noe herk, men jeg ville få installer OS også kunne jeg ha bestilt meg Sata rom litt senere.. Skal sjekke litt i lunchen i dag om det er å få tak..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...