Bruker-33331 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 party m ed 15 yers olds Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 15 year olds burde ikke partye imo Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) 15 year olds burde ikke partye imo kjenner flere 14åringer som fester, jenter that is. Endret 20. juli 2011 av Balli Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 15 year olds burde ikke partye imo Man lærer mens man lever. Etter at Bundy har nedlagt dem innser de at det var en dårlig idé likevel.. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Yes it was. Men når man er 19 er det helt ok å ha en kartong vin i kjøleskapet og ta seg et glass eller tre hver kveld - SANT? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Yes it was. Men når man er 19 er det helt ok å ha en kartong vin i kjøleskapet og ta seg et glass eller tre hver kveld - SANT? Oh yes! Count me in! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Yes it was. Men når man er 19 er det helt ok å ha en kartong vin i kjøleskapet og ta seg et glass eller tre hver kveld - SANT? Sure, bare ikke drikk rett fra kartongen, da har det gått for langt.. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 ÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!! Finnes det husdyr man kan ha som kan tusle rundt på veggene og holder stedet fritt for edderkoppfaenskap? Gekko eller noe? It was the size of a femkroning and I am not sleeping in le bed tonight. Vin rett fra kartongen vurderes. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 ÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!! Finnes det husdyr man kan ha som kan tusle rundt på veggene og holder stedet fritt for edderkoppfaenskap? Gekko eller noe? It was the size of a femkroning and I am not sleeping in le bed tonight. Vin rett fra kartongen vurderes. Prøv en maursluker. Om det ikke finnes maur i huset ditt, så må den da gå for det beste alternativet, altså edderkopper. Du kan evt. gjøre jobben selv. Du trenger 1stk plastkopp, og 1stk teip. Plasser koppen over edderkoppen som kryper på veggen, deretter tar du teipen og teiper fast koppen til veggen. Vips, så er den borte. Hvor skal du så sove? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Prøv en maursluker. Om det ikke finnes maur i huset ditt, så må den da gå for det beste alternativet, altså edderkopper. Du kan evt. gjøre jobben selv. Du trenger 1stk plastkopp, og 1stk teip. Plasser koppen over edderkoppen som kryper på veggen, deretter tar du teipen og teiper fast koppen til veggen. Vips, så er den borte. Hvor skal du så sove? Fytti grisen, en gang satte jeg et glass over en edderkopp utenfor rommet mitt og listet meg rundt og forbi i et par uker. Så reiste jeg til syden i to uker, og da jeg kom hjem levde den ENDA!!! Etter sånn fire uker i et glass. Og haha, en høst det var så vilt mye langfotkonglestankelbeinshit, var taktikken min å ganske enkelt dekke dem med et papirark og en bok. Men det er jo dessverre en lite holdbar quickfix... Jeg tror ikke jeg tør å sove mer i dette store huset, heldigvis bare tre uker til jeg flytter tilbake til min lille og oversiktlige loftsleilighet. Blir her på sofaen i natt jeg edit: Maursluker høres forresten ganske smart ut. Men tror jeg ville vært enda mer redd for maurslukeren. Endret 20. juli 2011 av Charlotte Q Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Fytti grisen, en gang satte jeg et glass over en edderkopp utenfor rommet mitt og listet meg rundt og forbi i et par uker. Så reiste jeg til syden i to uker, og da jeg kom hjem levde den ENDA!!! Etter sånn fire uker i et glass. Og haha, en høst det var så vilt mye langfotkonglestankelbeinshit, var taktikken min å ganske enkelt dekke dem med et papirark og en bok. Men det er jo dessverre en lite holdbar quickfix... Jeg tror ikke jeg tør å sove mer i dette store huset, heldigvis bare tre uker til jeg flytter tilbake til min lille og oversiktlige loftsleilighet. Blir her på sofaen i natt jeg edit: Maursluker høres forresten ganske smart ut. Men tror jeg ville vært enda mer redd for maurslukeren. Du kan også gjøre som meg. Om du hører innsekter surre rundt på rommet ditt, så bare dekk deg helt til med dyna, få pcen under, og bli i din egen lille hule uten inntrengere. Ja, jeg er en liten jente som er redd for flyvende innsekter med lange bein. Tre uker er lang tid uten søvn. Du får si ifra når du begynner å hallusinere. Forståelig at maurslukeren er skummel. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 NVM!!!! Ønsker meg maursluker til bursdagen. Det verste er egentlig å ikke vite hvor og når faenskapet vil dukke opp neste gang. Hvis jeg først har sett en, må den drepes. Da er det ikke hide&run, da er det klappjakt& only one can live!!! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Great, skal prøve å få importert inn en. Du må finne et agn. Hva er det edderkoppen liker? Finn dets svakheter. Plasser agnet en plass på gulvet og vent på at edderkoppen kommer. Når den kommer finner du det største objektet du kan finne/bære, så slipper du det rett over edderkoppen. Så snart du får min maursluker så kan den gjøre jobben for deg såklart. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg må med andre ord kjøpe inn et parti ambolter, og trene en hær av fluer. CHALLENGE ACCEPTED! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Godt tenkt, jeg er stolt av deg. Fortell meg når challengen er completed. Forresten, jeg tror maurslukeren vil ha problemer med å bli transportert via posten. Jeg må nok ty til andre midler. Om det kommer noen suspekte russere men en stor boks på døra di, ikke bli urolig, det er maurslukeren som ankommer. Instrukser medfølger såklart. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg vil gjerne ha en som er lett å sette opp k thx! Omgås suspekte russere daglig, så ingen problemer der Hva er din grunn for å sitte oppe til sent blir tidlig a Kammi? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 tre og en halv time til skolen starter. Dette blir en lang dag Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg har en veldig god grunn. Jeg er helt alene hjemme og vil utnytte muligheten til å kunne gjøre akkurat hva jeg vil, når jeg vil. Hva med deg? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Skole??? Det er midt i juli jo. Jeg er også hjemme alene, og jobber stort sett kveld/natt for tiden. Så jeg pleier å legge meg rundt tre når jeg ikke er på nattevakt... men nå tør jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg