Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!

 

Finnes det husdyr man kan ha som kan tusle rundt på veggene og holder stedet fritt for edderkoppfaenskap? Gekko eller noe?

 

It was the size of a femkroning and I am not sleeping in le bed tonight. Vin rett fra kartongen vurderes.

Prøv en maursluker. Om det ikke finnes maur i huset ditt, så må den da gå for det beste alternativet, altså edderkopper.

Du kan evt. gjøre jobben selv. Du trenger 1stk plastkopp, og 1stk teip.

Plasser koppen over edderkoppen som kryper på veggen, deretter tar du teipen og teiper fast koppen til veggen. Vips, så er den borte.

 

Hvor skal du så sove?

Lenke til kommentar

Prøv en maursluker. Om det ikke finnes maur i huset ditt, så må den da gå for det beste alternativet, altså edderkopper.

Du kan evt. gjøre jobben selv. Du trenger 1stk plastkopp, og 1stk teip.

Plasser koppen over edderkoppen som kryper på veggen, deretter tar du teipen og teiper fast koppen til veggen. Vips, så er den borte.

 

Hvor skal du så sove?

 

Fytti grisen, en gang satte jeg et glass over en edderkopp utenfor rommet mitt og listet meg rundt og forbi i et par uker. Så reiste jeg til syden i to uker, og da jeg kom hjem levde den ENDA!!! Etter sånn fire uker i et glass.

 

Og haha, en høst det var så vilt mye langfotkonglestankelbeinshit, var taktikken min å ganske enkelt dekke dem med et papirark og en bok. Men det er jo dessverre en lite holdbar quickfix...

 

Jeg tror ikke jeg tør å sove mer i dette store huset, heldigvis bare tre uker til jeg flytter tilbake til min lille og oversiktlige loftsleilighet. Blir her på sofaen i natt jeg :ermm:

 

edit: Maursluker høres forresten ganske smart ut. Men tror jeg ville vært enda mer redd for maurslukeren.

Endret av Charlotte Q
Lenke til kommentar

Fytti grisen, en gang satte jeg et glass over en edderkopp utenfor rommet mitt og listet meg rundt og forbi i et par uker. Så reiste jeg til syden i to uker, og da jeg kom hjem levde den ENDA!!! Etter sånn fire uker i et glass.

 

Og haha, en høst det var så vilt mye langfotkonglestankelbeinshit, var taktikken min å ganske enkelt dekke dem med et papirark og en bok. Men det er jo dessverre en lite holdbar quickfix...

 

Jeg tror ikke jeg tør å sove mer i dette store huset, heldigvis bare tre uker til jeg flytter tilbake til min lille og oversiktlige loftsleilighet. Blir her på sofaen i natt jeg :ermm:

 

edit: Maursluker høres forresten ganske smart ut. Men tror jeg ville vært enda mer redd for maurslukeren.

Du kan også gjøre som meg. Om du hører innsekter surre rundt på rommet ditt, så bare dekk deg helt til med dyna, få pcen under, og bli i din egen lille hule uten inntrengere. Ja, jeg er en liten jente som er redd for flyvende innsekter med lange bein.

 

Tre uker er lang tid uten søvn. Du får si ifra når du begynner å hallusinere.

 

Forståelig at maurslukeren er skummel.

Lenke til kommentar

Great, skal prøve å få importert inn en.

 

Du må finne et agn. Hva er det edderkoppen liker? Finn dets svakheter. Plasser agnet en plass på gulvet og vent på at edderkoppen kommer. Når den kommer finner du det største objektet du kan finne/bære, så slipper du det rett over edderkoppen. Så snart du får min maursluker så kan den gjøre jobben for deg såklart.

 

maursluker.jpg

Lenke til kommentar

Godt tenkt, jeg er stolt av deg.

 

Fortell meg når challengen er completed.

 

Forresten, jeg tror maurslukeren vil ha problemer med å bli transportert via posten. Jeg må nok ty til andre midler. Om det kommer noen suspekte russere men en stor boks på døra di, ikke bli urolig, det er maurslukeren som ankommer. Instrukser medfølger såklart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...