Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda mer skeptisk til det, da minstesøss har vært i Trondhjem og brukt resten av dagen på å pakke til Moldejazz og sett film, og søss har vært på jobb og også pakket til å dra på Gladmaten. ;)

Hvor lenge er hun i Molde?

Fra onsdag til fredag.

 

¨Enda mer skeptisk til det, da minstesøss har vært i Trondhjem og brukt resten av dagen på å pakke til Moldejazz og sett film, og søss har vært på jobb og også pakket til å dra på Gladmaten. ;)

 

Det var det de sa til deg ;)

Ja ja, bare lev i drømmene dine om å ha opplevd en Vaage eller to du. ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor står det at jeg har postet 794 innlegg her, når det står i profilen min at jeg har 2069? :(

Fordi du har postet 794 innlegg i dnfk kanskje? OT teller ikke

Ikke helt...men nesten :)

 

 

Du har postet 794 poster med unntak av Off-topic kategoriene som ikke teller på statistikk-måleren i hver post. Men går du på profilen din så ser du din totale post-count da inkludert Off-Topic.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Hvorfor står det at jeg har postet 794 innlegg her, når det står i profilen min at jeg har 2069? :(

Fordi du har postet 794 innlegg i dnfk kanskje? OT teller ikke

Ikke helt...men nesten :)

 

 

Du har postet 794 poster med unntak av Off-topic kategoriene som ikke teller på statistikk-måleren i hver post. Men går du på profilen din så ser du din totale post-count da inkludert Off-Topic.

Var jo nesten :) Tok jo en Flabba som sagt, så du må ha meg unnskyldt :)

Lenke til kommentar

Enda mer skeptisk til det, da minstesøss har vært i Trondhjem og brukt resten av dagen på å pakke til Moldejazz og sett film, og søss har vært på jobb og også pakket til å dra på Gladmaten. ;)

Hvor lenge er hun i Molde?

Fra onsdag til fredag.

Da rekker jeg å stalke henne.

Lenke til kommentar

Tok en liten Flabba i dag :p Eneste forskjellen er vel at jeg ikke trenger penis :cool:

Som sagt! DET VAR IKKE MEG! Var en kompis som lånte tlf min for å "sjekke mailen sin". Så "å ta en liten Flabba" er IKKE en greie!

Tss, dårlig unnskyldning bare.

Nei. Hadde jeg villet ha penis på lørdag når jeg var på fest hadde jeg fått det. Så desverre, men det er Bjørnar som ville ha penis.

Lenke til kommentar

Oh yes, endelig klart å sovne så kommer det kattekreket og dytter opp døra som jeg ikke har lukket godt nok. Den gnir seg langs trynet mitt så jeg får alergireaksjon fra helvete og i det jeg reiser meg opp for å hive den ut så sklir plankene i senga frahverandre og madrassen og meg ender opp på gulvet.

 

Jeg kan sverge på at katten lo av meg da den jogga ut av rommet.

Litt av en rase :)

Ja menneskene er rare.

 

Smått vurderer Rått og Råde i september ^^. Da blir det øl vett.

Nå som Admiral P også er bekrefta, så kan vi vell prate litt også, my 50 cent. Lurer på om de skal ha noen Artister også?

 

@gladmaten kunne vi tatt en happy-pils data, en heipådeghererjeg-pils. De er gode!

 

Vi satser på at Zu og smurfy synger duett fra den store senen:

http://www.youtube.com/watch?v=IjWAbE5m67U

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Enda mer skeptisk til det, da minstesøss har vært i Trondhjem og brukt resten av dagen på å pakke til Moldejazz og sett film, og søss har vært på jobb og også pakket til å dra på Gladmaten. ;)

Hvor lenge er hun i Molde?

Fra onsdag til fredag.

 

MOLDE :love:

 

 

edit: Ta va no fole arti da far :cool:

Endret av Charlotte Q
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...