Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå ja... hehe.

Var det jeg tenkte meg.. plutselig ikke nok selvtillit til å flashe stussen på nettet allikavel, nei? ;P

prestasjonsangst :cry:

Skjønner.. skjønner.. ingenting å skammes over! Må innrømme jeg har litt prestasjonsangst med å slenge rumpa mi ut på nettet også.. selv om jeg vet jentene ville dalt etter den.. eh? eh? ;P Butt of schteeeeel.... meh.. nå ble jeg bare barnslig.. er i litt for godt humør i dag! Er deilig å være godt humør da! ;P

Lenke til kommentar
Huh ? Har jeg nevnt astma ? Eller noe om astma ? Nei, så da har jeg jo holdt kjeft om astma hele tiden og det er ikke nødvendig at du ber meg om det.
karakterar ? idag skulket du skolen fordi du skulle til legen senere på dagen... Hvis du vil få bedre karakterer burde du kansje satse på å være tilstede i timene på skolen i steden for å skrive nynorsk i en internettside. Sånn vennlig tips bare :)

Kor fekk du det frå at eg skulka skulen fordi eg skulle til legen seinare? Eg tykkje det er ufordrageleg at ignorante betrevitarar som deg skal uttale seg om ting dei ikkje veit ein einaste ting om.

Lenke til kommentar
Ja, då må eg til astmalegen igjen. Blir sendt fram og tilbake heile tida. Men det er verdt så lenge eg blir kvitt den plagsame hosta.

Kva skjer?

Til Underpants: Tror det er dette Addan mente da han sa "legen".. så tror kanskje du burde chill'n bittelitteran mot ham, han har faktisk ikke vært så "bedrevitende" som du påstår han har.

Kan egentlig noen her kategoriseres som ordentlig folk?

Tvilsomt.. selv er jeg såvidt "folk".. ;P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...