Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjur, jeg sov tre timer i natt og vært på skolen i hele dag. Ta deg sammen og hør på farmor.

Meh. Jeg har ingen ambisjoner lenger. Trygdesnylter i en alder av 24 passer meg utmerket for nå. Så får du heller slite og faktisk bli noe her i livet og følge drømmene dine.

 

Yeah, yeah. Kom ikke her og lek veteran, Hansegutt.

 

Hver gang noen klager så skal jeg dra opp den setningen der jo.

Ser ut til at jeg kommer til å gjenta meg selv en del, da. :p

Lenke til kommentar

Alt dette gjør at jeg lurer litt på en ting. Du har tydeligvis en .. slags forståelse for dette, men allikevel klarer du å være så menneskelig arrogant at du tror vi har 1000 år på oss til å komme oss av denne kloden. Selvsagt, som menneske virker det som en lang, lang stund. Men for et univers så er det ingenting. Det er snakk om alt mellom en million år og flere milliarder, for vi klarer ikke å finne ut hvor gammel solen egentlig er.

 

Hehe, likte setning nummer 2 og måten den var skrevet på (frem til komma`et), i smiled.

 

Vell, hvem er du til å kalle meg menneskelig arrogant? Er det ikke litt arrogant av deg? Jeg vet ikke om jeg forstår helt hva du mener med innlegget ditt. Jeg for min del synses ikke det er spesielt lenge, ivertfall ikke med tanke på at Jordkloden er over 4 milliarder år. Vi har det travelt.

Så dersom du mener solen er fra en million år og oppover, så tar du feil.

Det er forresten Stephen Hawking som har sagt at vi må komme oss av denne planten innen 1000 år dersom menneskeheten skal overleve, ikke jeg. Han er forøvrig litt mer oppgående enn avrage Joe, han holder også utrykket "skinnet bedrar" ved like. Det er ganske enkelt for mye som kan gå galt ved å bo på en enkel planet. Såvidt jeg vet er Atombombene den faktoren som er mest medvirkende her, men også Astroider og annen styggeskap. Apophis er forøvrig den Astroiden man skal følge med på om man intereserer seg for slikt.

Vi må gå fra å være Homo Sapiens, til Homo Cosmicus, og det er ikke gjort over natten.

Lenke til kommentar

Må si meg fornøyd med dagen, vært innom Orkanger å hilst på søstrene til Datasmurf. Og koset meg i sola :D

Somehow I doubt that.

Umulig å være fornøyd med dagen om du har vært innom Orkanger.

 

Om du da ikke først var på Gjølme, på Fannrem eller et eller annet sted i Skaun. Da er Orkanger en klar forbedring.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt avhengi av å gå tur -.-

Det er deilig! Savner bikkja.

Det er ganske deilig :)

Jeg trenger å få meg hund så jeg slipper å ringe rundt å tvinge folk til å være med meg.

I dag har jeg gått 2 1/2 mil.

Kommer til å være helt dø i morgen. Men da er det ut igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kjedelige greier. Får ikke spist mat engang.

 

"Sjuuuuuuuuuuuur?! Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuur! E du klar? Må du komma. Kom nå. Kom. Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuur. Kom nå, Sjur."

 

*sukke oppgitt*

I <3 farmor

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Må si meg fornøyd med dagen, vært innom Orkanger å hilst på søstrene til Datasmurf. Og koset meg i sola :D

Somehow I doubt that.

Umulig å være fornøyd med dagen om du har vært innom Orkanger..

Tøv.

 

Ikke noe øl ditching Zu ^^

Smått vurderer Rått og Råde i september ^^. Da blir det øl vett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...