Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg stod vel opp i 10 tida i dag, enda jeg la meg mitt på natten. Føles ganske fint ut egentlig. Har ikke gjort noen ting da, forflyttet meg i fra senga til ut på et pledd på plenen i finværet. :wee:

Lenke til kommentar

Æsj ... Nå må jeg stå opp. Farmor er tydeligvis nødt til å ha meg med på OBS! for å kjøpe en ildfast form. Hvor vanskelig kan nå det være?

Hun lovte meg i går at jeg kunne få ligge så lenge jeg ville, mnen nå kom hun og sa at nå var klokken snart tre så nå måtte jeg stå opp. Dårlige greier. -_-

Kjedelige greier. Får ikke spist mat engang.

 

"Sjuuuuuuuuuuuur?! Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuur! E du klar? Må du komma. Kom nå. Kom. Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuur. Kom nå, Sjur."

 

*sukke oppgitt*

Omnom, Doc halslinser er fantastisk frokost. -_-

Ntååå, dakkar liten, du har et hardt liv.

 

Tour de France på tv og jeg har tatt meg friheten til å åpne en cola. Kjennes rimelig greit.

Endret av Coa
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Kjøpte meg et brett med cola på tilbud, snart tomt nå heldigvis. Da skal jeg ikke kjøpe mer brus på en lang stund. Blir jo bare til at man tar seg en boks hele tiden.

Lenke til kommentar

Æsj ... Nå må jeg stå opp. Farmor er tydeligvis nødt til å ha meg med på OBS! for å kjøpe en ildfast form. Hvor vanskelig kan nå det være?

Hun lovte meg i går at jeg kunne få ligge så lenge jeg ville, mnen nå kom hun og sa at nå var klokken snart tre så nå måtte jeg stå opp. Dårlige greier. -_-

Kjedelige greier. Får ikke spist mat engang.

 

"Sjuuuuuuuuuuuur?! Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuur! E du klar? Må du komma. Kom nå. Kom. Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuur. Kom nå, Sjur."

 

*sukke oppgitt*

Omnom, Doc halslinser er fantastisk frokost. -_-

Ntååå, dakkar liten, du har et hardt liv.

 

Tour de France på tv og jeg har tatt meg friheten til å åpne en cola. Kjennes rimelig greit.

Ja, jeg har et hardt liv. Blir tvunget til å stå opp på fridagen min kun fordi farmor misliker at jeg slapper av i senga. Jeg kan slappe av hvor som helst ellers, bare ikke i senga. Jeg kan faktisk legge meg på hennes seng og slappe av der. Det irriterer meg grenseløst. ><

 

Sånn sett er det surt at jeg er ferdig med å studere og må finne meg jobb slik at jeg kan betale ned studielånet mitt og få nok kapital og sikkerhet til boliglån og familie etc.

 

Jeg kan ikke lenger bare bestemme meg for at denne uken er en lat uke og bare sitte / ligge et sted med mange liter te, snus og bønner opp og i mente mens jeg leser bøker, gamer, ser filmer og tv-serier og ignorerer at det finnes en verden utenfor bopelen min.

Lenke til kommentar

Yeah, yeah. Kom ikke her og lek veteran, Hansegutt.

 

Jeg fortsetter heller med klaginga mi.

Kjenner angsten mot forsamlinger med mennesker i et hus nå toppa seg, da jeg var bedt i bursdagsselskap med mine (forhåpentligvis) fremtidige naboer, men meldte avbud med den dårlige unnskyldningen om at jeg hadde luft i magen. -_-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...