Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Ikke rydd på rommet mitt i tilfelle det er noe dere skal leite etter så vet jeg hvor det er"

En uke etterpå skulle fatter sende opp en ekstern harddisk og noen gamecube-kontrollere. Ikke bare klarte han å sende sin egen harddisk isteden for min. (De er helt ulike og hans lå ikke engang på mitt rom) Og isteden for usbkabelen til telefonen fikk jeg en seriell-kabel til en Palm.

Beat that! :ermm:

Blir det noe fornuftig husrom på deg/dere?

Skorpion. Hva med deg? ;D
Ah, jeg er jomfru nemlig, tenkte kanskje du var det også etter oppvaskmaskinkommentaren :p

Men en rask titt i astroboken sier at skorpionen elsker sitt hjem, og er noe eiesyk. Good enough :fun:

Nåja, tror jo EGENTLIG ikke på de greiene der, men det stemmer jo på meg i hvert fall.... mamma fikk tak i en bok der det også står beskrevet hvordan de forskjellige stjernetegnene er som barn, og hun var helt mindblown over hvor bra det stemte på både meg og søsteren min. Og vi er veldig, veldig forskjellige. Men det er bare rett og rimelig, for hun er vær. Men jeg tror egentlig, egentlig ikke på det :whistle:

kvantitet over kvalitet

da stikker jeg til oslo for å se om jeg rekker en buss til rjukan :new_woot:

kommer jeg ikke tilbake så røyk strikken. :p

Jeg skulle AKKURAT til å spørre om det ble noe hopping på deg. Drit..får neppe tid til noe selv fremover.

Håper du får et fantastisk hopp! :)

Lenke til kommentar

Ro ned på frekkheten eller bare legg deg du, Datasmurf.

La meg. Mye enklere.

Troller du, eller er du bare dum i hodet? Jeg er trett og merker ikke forskjellen.

Jeg går for dum i hodet, da jeg ikke klarer å identifisere to forskjellige ord.

Ingen fare, det var sent på kvelden.

Lenke til kommentar

Jeez, når har jeg TENKT bare for at kammizez fyrte meg opp litt. Alt fårnyttes.....

Astrologi er for galne mennesker som ikke kan gå på jobb fordi Merkurs hund sov i Plutos seng og Mars står i Venus blomsterbed.

Jeg måtte smile av den.

KOmmer du og Zu og drikker pils i sommer eller? Dicher dere en gang til, så blir det bråk. Jeg mistet nesten VM finalen pga det....

Jeg er i Stavanger alt, prøver å få med meg Zu ned til Rått og Råde.

Lenke til kommentar

Jeg gjør det fordi senga er det mest komfortable sted jeg kan oppholde meg.

Jeg bare ligger her og sløver maks, eller loker med netbooken, løser kryssord eller leser.

Ofte på dager hvor jeg står opp rundt 7-8, ligger jeg ofte i senga på ettermiddagen og chiller. Eller i ei solseng på verandaen, om det er for varmt til å være inne.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri helt forstått meg på mennesker som liker å stå opp så sent på ettermiddagen. Alle er forskjellige, men selv utstår jeg ikke tanken på å sove lenger enn til maks kl. 11 på formiddagen.

Samme her egentlig, tror jeg ikke jeg klarer å sove lenger uansett..

Lenke til kommentar

Jeg har null problemer med å sove i timesvis (evt. et døgn eller to), men det er ikke komfortabelt å sove mer enn 7-8 timer, så jeg liker ikke å sove 26 timer. :p

Jeg liker derimot å sove 8 timer, våkne, plukke opp en bok fra nattbordet, lese den, lese de fire neste bøkene, og så sovne igjen, 18 timer senere.

Hele dagen tilbragt i senga med bøkene på nattbordet. Ikke stått opp for å gå på do eller spise eller noe slikt unødvendig.

Lenke til kommentar

Det er ivertfall fact i forhold til religion. Ta relativitetsterorien og Kvantemekanikk. Selv om vi knapt har vert utenfor kloden, så viser det seg stadig oftere at disse to har vert fantastisk suksessfulle i å forklare universet som en helhet. Og det er 2 terorier, feks Bibelen er også en teori, og rent bortsett fra at noen av de 10 bud kan være fine å følge, så har jeg ikke mye til overs for det skvipet. Og hva er egentlig fakta der?

Nesten hver dag oppdages det nye ting ved universet, stadig flere ting bekreftes som fakta, selv uten at vi har vert der. Hubbel, Fermi osv gir oss en masse svar. Mange av disse svarene lager også nye spørsmål, men det er noe av det som er fasinerende med det hele.

Månen er der, Sola er der, Jupiter er der, Melkeveien er der. Universet utvider seg, og det akselererer i utvidelsen. Alt dette er bevist, og det er fakta.

Alt dette gjør at jeg lurer litt på en ting. Du har tydeligvis en .. slags forståelse for dette, men allikevel klarer du å være så menneskelig arrogant at du tror vi har 1000 år på oss til å komme oss av denne kloden. Selvsagt, som menneske virker det som en lang, lang stund. Men for et univers så er det ingenting. Det er snakk om alt mellom en million år og flere milliarder, for vi klarer ikke å finne ut hvor gammel solen egentlig er.
Lenke til kommentar

Æsj ... Nå må jeg stå opp. Farmor er tydeligvis nødt til å ha meg med på OBS! for å kjøpe en ildfast form. Hvor vanskelig kan nå det være?

Hun lovte meg i går at jeg kunne få ligge så lenge jeg ville, mnen nå kom hun og sa at nå var klokken snart tre så nå måtte jeg stå opp. Dårlige greier. -_-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...