Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

 

Charlotte, var vel teknisk sett mitt svar til Skurupu som drepte kafeen, og nå har jeg kommet meg i senga og ligger godt inntullet i watt-teppet og håper at det ikke er noen edderkopper i nærheten, unntatt de store utenfor vinduet mitt. Med meget chill musikk på øra og huet fullt av vann- og loddrette løsningsord, er denne kroppen klar for å sove.

 

G'natt folks!

 

Egentlig så ville jeg bare ha et påskudd for å dele den sangen, for den fenger så veldig her jeg sitter alene i natten :ph34r:

 

 

Kammi & Linda: http://lmgtfy.com/?q=astronomi :fun:

 

Edit: Nooo le way to lates

Endret av Charlotte Q
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ivertfall fact i forhold til religion. Ta relativitetsterorien og Kvantemekanikk. Selv om vi knapt har vert utenfor kloden, så viser det seg stadig oftere at disse to har vert fantastisk suksessfulle i å forklare universet som en helhet. Og det er 2 terorier, feks Bibelen er også en teori, og rent bortsett fra at noen av de 10 bud kan være fine å følge, så har jeg ikke mye til overs for det skvipet. Og hva er egentlig fakta der?

 

Nesten hver dag oppdages det nye ting ved universet, stadig flere ting bekreftes som fakta, selv uten at vi har vert der. Hubbel, Fermi osv gir oss en masse svar. Mange av disse svarene lager også nye spørsmål, men det er noe av det som er fasinerende med det hele.

 

Månen er der, Sola er der, Jupiter er der, Melkeveien er der. Universet utvider seg, og det akselererer i utvidelsen. Alt dette er bevist, og det er fakta.

Lenke til kommentar

Jeez, når har jeg TENKT bare for at kammizez fyrte meg opp litt. Alt fårnyttes.....

 

Astrologi er for galne mennesker som ikke kan gå på jobb fordi Merkurs hund sov i Plutos seng og Mars står i Venus blomsterbed.

Jeg måtte smile av den.

 

KOmmer du og Zu og drikker pils i sommer eller? Dicher dere en gang til, så blir det bråk. Jeg mistet nesten VM finalen pga det....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...