makingFaces Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Som å ha et system i oppvaskmaskina f.eks. Men neida. De bare slenger det inn, og når jeg skal tømme den bruker jeg lengre tid enn jeg ville gjort om de bare kunne sette ting PENT OG PYNTELIG FOR SEG! SO TRUE!!! Moderskapet får meg til å føle meg som en OCD-shitkid når jeg snakker varmt for system i oppvaskmaskinen Bare sånn for the fun of it, hvilket stjernetegn er du? Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Damene tar seg av kjøkkenet, fint system det Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 "Ikke rydd på rommet mitt i tilfelle det er noe dere skal leite etter så vet jeg hvor det er" En uke etterpå skulle fatter sende opp en ekstern harddisk og noen gamecube-kontrollere. Ikke bare klarte han å sende sin egen harddisk isteden for min. (De er helt ulike og hans lå ikke engang på mitt rom) Og isteden for usbkabelen til telefonen fikk jeg en seriell-kabel til en Palm. Beat that! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Som å ha et system i oppvaskmaskina f.eks. Men neida. De bare slenger det inn, og når jeg skal tømme den bruker jeg lengre tid enn jeg ville gjort om de bare kunne sette ting PENT OG PYNTELIG FOR SEG! SO TRUE!!! Moderskapet får meg til å føle meg som en OCD-shitkid når jeg snakker varmt for system i oppvaskmaskinen Bare sånn for the fun of it, hvilket stjernetegn er du? Skorpion. Hva med deg? ;D Damene tar seg av kjøkkenet, fint system det Mja, jeg foretrekker at de holder seg unna. De roter så fælt og jeg lager bedre mat enn dem. Lærte forøvrig nettopp at i England kan Evelyn være et herrenavn. Go figure. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Oppvaskmaskin - man veit ikke hvor bra det er før man er uten. Krav ved kjøp av leilighet: Oppvaskmaskin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ja, sier det samme. Ingenting gjør dagen etter voerspiel / fest / nach enklere enn oppvaskmaskin. Selv om det ofte blir renere når man vasker for hand - i alle fall når jeg gjør det - så frigjør det deg for tid. Tid du kan bruke på andre ting. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Skorpion. Hva med deg? ;D Ah, jeg er jomfru nemlig, tenkte kanskje du var det også etter oppvaskmaskinkommentaren Men en rask titt i astroboken sier at skorpionen elsker sitt hjem, og er noe eiesyk. Good enough Nåja, tror jo EGENTLIG ikke på de greiene der, men det stemmer jo på meg i hvert fall.... mamma fikk tak i en bok der det også står beskrevet hvordan de forskjellige stjernetegnene er som barn, og hun var helt mindblown over hvor bra det stemte på både meg og søsteren min. Og vi er veldig, veldig forskjellige. Men det er bare rett og rimelig, for hun er vær. Men jeg tror egentlig, egentlig ikke på det Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ah, jeg er jomfru nemlig, tenkte kanskje du var det også etter oppvaskmaskinkommentaren Du aner ikke hvor mye morsomt jeg kunne fått sagt av denne kommentaren. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Skorpion. Hva med deg? ;D Ah, jeg er jomfru nemlig, tenkte kanskje du var det også etter oppvaskmaskinkommentaren Men en rask titt i astroboken sier at skorpionen elsker sitt hjem, og er noe eiesyk. Good enough Nåja, tror jo EGENTLIG ikke på de greiene der, men det stemmer jo på meg i hvert fall.... mamma fikk tak i en bok der det også står beskrevet hvordan de forskjellige stjernetegnene er som barn, og hun var helt mindblown over hvor bra det stemte på både meg og søsteren min. Og vi er veldig, veldig forskjellige. Men det er bare rett og rimelig, for hun er vær. Men jeg tror egentlig, egentlig ikke på det Ha-ha, jeg er en rimelig typisk skorpion på visse ting og en en rimelig atypisk skorpion på andre ting. Tror ikke noe på det selv, men jeg har lest mange horoskoper siden jeg pleide å lese Hjemmet hele tiden når jeg var mindre. Da også horoskopene. Så, hvor godt passer skorpion og jomfru sammen? Endret 18. juli 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ah, jeg er jomfru nemlig, tenkte kanskje du var det også etter oppvaskmaskinkommentaren Du aner ikke hvor mye morsomt jeg kunne fått sagt av denne kommentaren. Jeg lo bare av denne, så, bring it! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg lo bare av denne, så, bring it! My work here is done then. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Så, hvor godt passer skorpion og jomfru sammen? Vel, jomfruen er et jordtegn og skorpion vann, så det er ikke blant de verste. Jord går nok best med jord og vann - interessant er det at alle de nogenlunde vellykkete forholdene/relasjonene jeg har hatt, har vært med jordtegn. Ja, ALLE. Dvs 4-5. Hahaha prøvde nettopp på noe med en skytte, ildtegn, og det gikk straka vegen til skogs.... Men jeg tror jo egentlig ikke på sånt JORD MED VANN: TYR, JOMFRU, STENBUKK med KREPS, SKORPION ELLER FISKENEJord trekker til seg vann. Vann nærer jord. Dere utfyller hverandre og er av en forenlig og fruktbar temperament. Jord elementet finner rom for fordypning i vann tegnene. Vann finner følelsesmessig stabilitet i sin jordvenn. Begge tegnene er rolige og innadvendte. Det danner grunnlag for et rikt og harmonisk familieliv. Men en av dere bør ha en sterk personlighet for å møte ytre utfordringer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg har vært med et par av samme stjernetegn som meg, funka dårlig gitt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Sånn i retroperspektiv, funker noen forhold egentlig bra? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Sånn i retroperspektiv, funker noen forhold egentlig bra? Pleier jo å starte godt, men underlig nok slutter de sjeldent like bra. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) oooh. motiv? En selvtegnet drømmefanger, noe lignende denne i tegnestilen: Awesome \o/ Litt lyst på en egen tattoo men uten å ha noe bestemt motiv jeg virkelig vil ha så blir det vanskelig. Endret 18. juli 2011 av Gormers Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Sånn i retrospekt, funker noen forhold egentlig bra? Man bør jo være i stand til å huske det som var bra, da. Jeg klarer å se det positive i minst tre av mine relasjoner, selv om jeg ikke liker et fnugg av personene i dag. Mor og far er forresten jomfru og fisk, dvs jord og vann. De feiret nettopp tjueårs bryllupsdag og har vel vært sammen i tjueseks år eller noe edit, jeg savner clvn/cvln + ¨~´ jeg. µp1is.... blir bare ikke det samme Endret 18. juli 2011 av Charlotte Q Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg har vært med et par av samme stjernetegn som meg, funka dårlig gitt. Jeg har også vært med et par jomfruer. Funker som regel dårlig etter første runde.. Mor og far er forresten jomfru og fisk, dvs jord og vann. Gjør det da deg til en havfrue? Snap, I'm on fire! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg