Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

hm... jeg har ikke råd å være kresen så... OK! :D

Glemte å nevne at du må være kledd som en rev med skabb under foreplay.

Bestemor sier at jeg ikke blir penere med åra så må vell ta de mulighetene jeg får så det får gå. Skabb.... nam :sick:

Et annet krav er at du aldri vasker deg eller bruker noen form for parfyme eller deodorant. All natural, baby.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt mål her i livet er å gjøre andre glade ved å fore dem :D

 

What you said! Det der bestemorgenet har slått ut allerede, og jeg er ikke 20 enda...

 

Kommer til å bli så utrolig epic meal time-granny :ph34r:

 

 

For seriøst. Det kjipeste med å bo alene er at jeg ikke har noen å lage awesome mat til. Bill mrk sambo søkes.

Lenke til kommentar

hm... jeg har ikke råd å være kresen så... OK! :D

Glemte å nevne at du må være kledd som en rev med skabb under foreplay.

Bestemor sier at jeg ikke blir penere med åra så må vell ta de mulighetene jeg får så det får gå. Skabb.... nam :sick:

Et annet krav er at du aldri vasker deg eller bruker noen form for parfyme eller deodorant. All natural, baby.

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh. Skeptisk!

 

Mitt mål her i livet er å gjøre andre glade ved å fore dem :D

 

What you said! Det der bestemorgenet har slått ut allerede, og jeg er ikke 20 enda...

 

Kommer til å bli så utrolig epic meal time-granny :ph34r:

 

 

For seriøst. Det kjipeste med å bo alene er at jeg ikke har noen å lage awesome mat til. Bill mrk sambo søkes.

Mitt gen har slått til for lengst. Er helt greit egentlig. Kan glede andre med det så da er jeg glad :D

Lenke til kommentar

Gleder meg til Hitra i morgen :D

Av alle ting å glede seg til, så gleder du deg til å dra til en kjedelig øy på trøndelagskysten? O_o

 

Vel jeg skal fiske ur, ta masse bilder osv... blir kos :D

Det kan du da vitterlig gjøre på en drøss med andre og mye bedre steder i landet, til og med i Trøndelag. :p

 

Oh well, hver sin smak.

Lenke til kommentar

haha it's a deal/date/whatever! :p

Ja det er det ^^

 

Et annet krav er at du aldri vasker deg eller bruker noen form for parfyme eller deodorant. All natural, baby.

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh. Skeptisk!

Jaja, worth the try.

ye. Jeg er litt for glad i å lukte alt annet enn svette og møkk. SOrry

Lenke til kommentar

Jeg er kanskje blakk men jeg kan rydde og tømme kjøleskapet i ny og ne for gratis sengeplass

 

Det høres faktisk en anelse fristende ut...

Men nei, it is not rydding if I don't do it sjæl. Aldri vært så forvirret som etter å ha hatt mor på besøk i to dager. Kjøkkensystem ripped brutalt apart! Me no gusta :no:

Lenke til kommentar

Jeg er kanskje blakk men jeg kan rydde og tømme kjøleskapet i ny og ne for gratis sengeplass

 

Det høres faktisk en anelse fristende ut...

Men nei, it is not rydding if I don't do it sjæl. Aldri vært så forvirret som etter å ha hatt mor på besøk i to dager. Kjøkkensystem ripped brutalt apart! Me no gusta :no:

Føler med deg.

Nå har familien min vært i USA i ett år og jeg har endelig fått et flott system i huset, så kommer de hjem igjen og hører ikke på noe av det jeg prøver å innprente i dem.

Som å ha et system i oppvaskmaskina f.eks. Men neida. De bare slenger det inn, og når jeg skal tømme den bruker jeg lengre tid enn jeg ville gjort om de bare kunne sette ting PENT OG PYNTELIG FOR SEG!

 

Samt at de roter og styrer og ødelegger alt jeg har gjort opp gjennom åra når det kommer til å holde orden på huset. *sukke oppgitt*

 

Sånn sett er jeg nesten glad for at familien min aldri har villet komme på besøk på hyblene jeg har bodd på de siste 4 årene mer enn noen timer i gangen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...