Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh.. Godt å ha Breaking Bad tilbake. Lurer på om Lord Britishface har noe negativt å si om den serien.

Det eneste som er dårlig med Breaking Bad er at det ikke er enda mer av det.

 

Det er ikke sånn at jeg kritisere alt bare for å være negativ, slik enkelte later til å tro.

Endelig er vi enige om noe.

Lenke til kommentar

Ahh.. Godt å ha Breaking Bad tilbake. Lurer på om Lord Britishface har noe negativt å si om den serien.

Det eneste som er dårlig med Breaking Bad er at det ikke er enda mer av det.

 

Det er ikke sånn at jeg kritisere alt bare for å være negativ, slik enkelte later til å tro.

Jøss. Ja, det er lett å få det inntrykket. Antar du bare liker å diskutere dine meninger da.

Lenke til kommentar

Ahh.. Godt å ha Breaking Bad tilbake. Lurer på om Lord Britishface har noe negativt å si om den serien.

 

Går det an å kjøpe sesong 3 noe sted?

Det beste jeg fant var denne.

 

http://www.amazon.co...n/dp/B0032UYFA6

 

Region 1 :( Men takk likevel

Rart at den skal være så vanskelig å få tak i. Det er jo et annet åpenbart alternativ som er veldig mye lettere og billigere.

 

mener du *kremt* nedlasting *kremt* :ph34r: ?

Lenke til kommentar

Eg såg din blonde britiske tvillingbror i London.

Berre tenkte du ville vite det.

Det her er bekymringsverdig. Først Flabba og nå du.

 

Du tok ikke tilfeldigvis bilde?

Nope, han var litt foran meg i køa på Madam Tussauds. Vanskelig å snikfotografere random folk slik.

 

Eg er også ganske sikker på at ein dude, eller bloke, mtp landet, trudde eg var tilbakeståande pga handskrifta mi. Ein må visstnok skrive under i staden for å skrive inn kode når ein brukar Visa Electron i utlandet. Eg signerte, passe forfjamsa, og det såg ut som eit togvrak. Så sa fyren i kassa på ein litt sann snakke-til-retard-måte: "you did well there, mate"

Eg forsvann fort med mine jelly beans.

Lenke til kommentar

Nope, han var litt foran meg i køa på Madam Tussauds. Vanskelig å snikfotografere random folk slik.

 

Gjør som gulingene gjorde med meg. Still seg opp ved siden av meg, og ba vennen deres ta bilde mens de holdt rundt meg.

 

Skjedde vel et dusin ganger.

 

Vi var på ganske rurale steder da.

Lenke til kommentar

Det er det jeg driver med. Men funker til nå veldig dårlig :(

Neida, du har bare ikke møtt de riktige folka, jeg er matjunkie, etter jeg har spist så er jeg en kjælen pusekatt.

aw. skulle jeg likt å se :D

 

men du kan jo ikke det når du skal lage mat til meg :( :( :(

Kan jeg ikke være gift med Nyhus å lage mat til deg samtidig? :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...