Enojo Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg må forberede meg til engelskprøve i morgen. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg må forberede meg til kjemiprøve i morgen. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) jeg veit bare at du var helt frisk i går og at når Sindre snakket med deg på telefonen før i dag og spurte hvorfor du ikke var på skolen svarte du "vet ikke " eller noe i den duren... Nemleg, du veit berre det, så då kan du halde kjeft. Men kvifor svarade du vet ikkje og no seier du at du er dødssyk :s eg forstår ikkje EDIT: Teknisk sett har munnen min vert lukket hele tiden Endret 27. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg må forberede meg til eksamen i INF180: Design av brukergrensesnitt på tirsdag. Det suger maks Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg må forberede meg til kjemiprøve i morgen. Aiai! Heldig med den.. har selv eksamen i bedriftsomgåelse av University of Cambridge om noen dager. Føler virkelig presset. Om jeg består får jeg vitnemål fra Cambridge, hvorav jeg vil bli opplistet som elev derifra, høres i alle fall utrolig fancy ut, håper jeg består. Lykke til på kjemiprøva! ;P Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ... ... Ok, da sier vi det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg må forberede meg til...nei vent. Jeg har jo JOBB! Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ... ... Ok, da sier vi det. Huh? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Huh? Ikke noe, ble bare satt ut i noen sekunder der. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg må forberede meg til...nei vent. Jeg har jo JOBB! Skal vi bytte? Lær deg mer eller mindre ti artikler om utvikling av jødedommen og Gud som viser seg via historien og andre ting. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) ...rusler inn hit for å teste den nye avataren min. hm jeg ser den ikke Endret 27. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ...rusler inn hit for å teste den nye avataren min. hm jeg ser den ikke Schhtiiilig den, Zaroos... men nye rumpe-avataren min er dessverre mer "HOT" ;P Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 jeg veit bare at du var helt frisk i går og at når Sindre snakket med deg på telefonen før i dag og spurte hvorfor du ikke var på skolen svarte du "vet ikke " eller noe i den duren... Nemleg, du veit berre det, så då kan du halde kjeft. Men kvifor svarade du vet ikkje og no seier du at du er dødssyk :s eg forstår ikkje EDIT: Teknisk sett har munnen min vert lukket hele tiden Eg sov då han ringde og så vidt eg veit har du ikkje astma så det kan du halde kjeft om. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ...rusler inn hit for å teste den nye avataren min. hm jeg ser den ikke Glidelåsøyet? Tror ctrl + F5 tømmer minnet eller no i nettlesere Ojoj, krangel! Drama! Heia Underpants! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ...rusler inn hit for å teste den nye avataren min. hm jeg ser den ikke Schhtiiilig den, Zaroos... men nye rumpe-avataren min er dessverre mer "HOT" ;P pøh.. bare vent til jeg kommer med rumpa MI som avatar! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 jeg veit bare at du var helt frisk i går og at når Sindre snakket med deg på telefonen før i dag og spurte hvorfor du ikke var på skolen svarte du "vet ikke " eller noe i den duren... Nemleg, du veit berre det, så då kan du halde kjeft. Men kvifor svarade du vet ikkje og no seier du at du er dødssyk :s eg forstår ikkje EDIT: Teknisk sett har munnen min vert lukket hele tiden Eg sov då han ringde og så vidt eg veit har du ikkje astma så det kan du halde kjeft om. Huh ? Har jeg nevnt astma ? Eller noe om astma ? Nei, så da har jeg jo holdt kjeft om astma hele tiden og det er ikke nødvendig at du ber meg om det. Dessuten føles det støtene å få HOLD KJEFT ! mitt i fleisen hele tiden når jeg bare prater rolig med deg... Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 *host* *host* .. lukter jeg en fjortiskrangel? ;P heier forøvrig med Addan, han har best argumenter.. ;P ...rusler inn hit for å teste den nye avataren min. hm jeg ser den ikke Schhtiiilig den, Zaroos... men nye rumpe-avataren min er dessverre mer "HOT" ;P pøh.. bare vent til jeg kommer med rumpa MI som avatar! Tja.. kan vel bli spennende det.. men tror forøvrig at jeg må "godkjenne" disse bildene personlig før de entrer forumet... ;P Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 oOh.. drama på nynorsk :!: Tja.. kan vel bli spennende det.. men tror forøvrig at jeg må "godkjenne" disse bildene personlig før de entrer forumet... ;P :!: Nå ja... hehe. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nå ja... hehe. Var det jeg tenkte meg.. plutselig ikke nok selvtillit til å flashe stussen på nettet allikavel, nei? ;P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 morsomt og lese her jo driver du med i dag da Arinomi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg