Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg veit bare at du var helt frisk i går og at når Sindre snakket med deg på telefonen før i dag og spurte hvorfor du ikke var på skolen svarte du "vet ikke " eller noe i den duren...

Nemleg, du veit berre det, så då kan du halde kjeft.

 

Men kvifor svarade du vet ikkje og no seier du at du er dødssyk :s eg forstår ikkje

 

EDIT: Teknisk sett har munnen min vert lukket hele tiden

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Jeg må forberede meg til kjemiprøve i morgen. :(

 

Aiai! Heldig med den.. har selv eksamen i bedriftsomgåelse av University of Cambridge om noen dager. Føler virkelig presset. Om jeg består får jeg vitnemål fra Cambridge, hvorav jeg vil bli opplistet som elev derifra, høres i alle fall utrolig fancy ut, håper jeg består. Lykke til på kjemiprøva! ;P

Lenke til kommentar
jeg veit bare at du var helt frisk i går og at når Sindre snakket med deg på telefonen før i dag og spurte hvorfor du ikke var på skolen svarte du "vet ikke " eller noe i den duren...

Nemleg, du veit berre det, så då kan du halde kjeft.

 

Men kvifor svarade du vet ikkje og no seier du at du er dødssyk :s eg forstår ikkje

 

EDIT: Teknisk sett har munnen min vert lukket hele tiden

Eg sov då han ringde og så vidt eg veit har du ikkje astma så det kan du halde kjeft om.

Lenke til kommentar
jeg veit bare at du var helt frisk i går og at når Sindre snakket med deg på telefonen før i dag og spurte hvorfor du ikke var på skolen svarte du "vet ikke " eller noe i den duren...

Nemleg, du veit berre det, så då kan du halde kjeft.

 

Men kvifor svarade du vet ikkje og no seier du at du er dødssyk :s eg forstår ikkje

 

EDIT: Teknisk sett har munnen min vert lukket hele tiden

Eg sov då han ringde og så vidt eg veit har du ikkje astma så det kan du halde kjeft om.

 

Huh ? Har jeg nevnt astma ? Eller noe om astma ? Nei, så da har jeg jo holdt kjeft om astma hele tiden og det er ikke nødvendig at du ber meg om det. Dessuten føles det støtene å få HOLD KJEFT ! mitt i fleisen hele tiden når jeg bare prater rolig med deg...

Lenke til kommentar

*host* *host* .. lukter jeg en fjortiskrangel? ;P heier forøvrig med Addan, han har best argumenter.. ;P

 

...rusler inn hit for å teste den nye avataren min.

 

hm jeg ser den ikke :(

 

Schhtiiilig den, Zaroos... men nye rumpe-avataren min er dessverre mer "HOT" ;P

pøh.. bare vent til jeg kommer med rumpa MI som avatar!

 

Tja.. kan vel bli spennende det.. men tror forøvrig at jeg må "godkjenne" disse bildene personlig før de entrer forumet... ;P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...