Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Also, så mett! :| :D

Pandecager med bacon og sukker. <3 Savnet blåbærsyltetøy, men farmor spiser ikke syltetøy og har aldri noe så lenge vi ikke tar med fra Trøndelag. :p

[...]

Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'Pandecager' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka.

[...]

Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'Pandecager' i nynorskdatabasen korkje i ordlistene eller i ordboka.

[...]

Skulle ikke bare sluttet å bruke det gamle fantasiordet, Sjur? :fun:

Lenke til kommentar

Ble scampi og grønsaker til middag her i dag. Har jo ikke spist det siden fredag, så jeg begynte nesten savne det. :fun:

NAM!

her laget jeg pastasalat med røkelaks, sitron, dill, egg og sukkererter. SINNSYKT godt.

Høres ikke dumt ut! Selv om jeg kan styre min begeistring for røyklaks. ^_^

Lenke til kommentar

Also, så mett! :| :D

Pandecager med bacon og sukker. <3 Savnet blåbærsyltetøy, men farmor spiser ikke syltetøy og har aldri noe så lenge vi ikke tar med fra Trøndelag. :p

[...]

Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'Pandecager' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka.

[...]

Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'Pandecager' i nynorskdatabasen korkje i ordlistene eller i ordboka.

[...]

Skulle ikke bare sluttet å bruke det gamle fantasiordet, Sjur? :fun:

Aldri! Akkurat som jeg aldri kommer til å slutte med "Trondhjem".

Lenke til kommentar

Ble scampi og grønsaker til middag her i dag. Har jo ikke spist det siden fredag, så jeg begynte nesten savne det. :fun:

NAM!

her laget jeg pastasalat med røkelaks, sitron, dill, egg og sukkererter. SINNSYKT godt.

Høres ikke dumt ut! Selv om jeg kan styre min begeistring for røyklaks. ^_^

Det ble overraskende godt faktisk. Jeg tvang det på resten av familien. Tror de var glade for at jeg gjorde det nå i ettertid :)

Lenke til kommentar

NAM!

begge deler hørtes digg ut!

her blir det no "kebablignende greie jeg mekker hjemme" type mat. har sykt lyst på viltgryte egentlig.

Lenke til kommentar

NAM!

begge deler hørtes digg ut!

her blir det no "kebablignende greie jeg mekker hjemme" type mat. har sykt lyst på viltgryte egentlig.

Jeg prøver å spise fisk til middag så ofte jeg kan. SÅ digg. I morgen er det wok med scampi på menyen. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...