Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid like forfriskende med et glass kaldt vann etter en svett joggetur. :)

helt klart :wee:

jeg ska snart ned i butikken for å kjøpa litt mat som man pleier. hva skal jeg kjøpe?

edit: hva slags mat ofc.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

velkommen hjem Hans!

Cảm ơn som de sier i Vietnam!

Joda, er nok min beste ferie noensinne. Alt som guiden (jeg) hadde planlagt gikk på skinner.

Smånervøs når jeg slo av en litt malplassert spøk og holdt på å bli arrestert i Phnom Penh, ellers gikk det fint med autoritetene.

Lenke til kommentar

mMmm ... I dag blir det pandecager med bacon til middag! :D

Og så kjøpte jeg noen kjeks jeg kan kose meg med etterpå.

Og et nytt kryssord.

Herregud, du er jo verre til å synge enn meg. :p Kult at du legger ut filmer på youtube da.

Lenke til kommentar

Shikaru, torskefileter, griljer-mel, brødsmuler, egg og grillspyd. Med det kan du visstnok lage noen fantastiske fiskepinner.

Nvm, om de ikke har fersk fisk, så kan det være det samme.

Alternativt kan du bare kjøpe deg noen røkte kjøttpølser, samt noen poteter og litt dill. Kok potetene litt, del dem opp og stek dem, stek også pølsa litt, før du kutter den opp og steker litt mer. Awesomesauce.

Lenke til kommentar

Ja, jeg er rimelig stolt av sangstemmen min. Synger for alle som ikke vil høre på. :)

Vandrer rundt på gata med hodetelefoner på øra og skråler av full hals, i edru tilstand. :D

Jeg og en kamerat sang Guy Love i fra Scrubs på sommerkonserten foran hele skolen. Har det på lagt ut på facebook men kanskje jeg skal slenge det ut på youtube og. Alltid gøy å synge når man ikke kan. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...