Aleks Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Når du presterer å sitte på en 3D film uten brillene gir du det ikke mye sjanse altså. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg hadde brillene og brukte dem, men tok de av etter en periode for å se om det var noe forskjell, og det var ikke særlig med forskjell. Uansett, poenget er. Thor sugde eselpikk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Holder på å eksplodere, telenor har brukt min gamle adresse, enda jeg oppgav ny adresse. Fy faen, pakken ligger sørpå i post i butikk og hentelappen kom hit! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg er ikke noe fan av 3D, rett og slett fordi det drar meg ut av filmen. Når den ene dimensjonen er såpass svakere enn de andre to så blir jeg veldig klar over det, og da ryker illusjonen. Og da sitter jeg bare der med Buddy Holly-briller og ser på drager. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 17t er litt for lenge i fly, selv for meg. Men nå er jeg da hjemme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 mMmm ... Norsk potetsprit på BBC. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Kjøpte med meg Vietnamesisk ris-sprit jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg har sansen for Andreas Viestad altså. Jeg må prøve ut noen av oppskriftene hans en dag. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Alltid like forfriskende med et glass kaldt vann etter en svett joggetur. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Alltid like forfriskende med et glass kaldt vann etter en svett joggetur. helt klart jeg ska snart ned i butikken for å kjøpa litt mat som man pleier. hva skal jeg kjøpe? edit: hva slags mat ofc. Endret 18. juli 2011 av Shikaru Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 velkommen hjem Hans! Cảm ơn som de sier i Vietnam! Joda, er nok min beste ferie noensinne. Alt som guiden (jeg) hadde planlagt gikk på skinner. Smånervøs når jeg slo av en litt malplassert spøk og holdt på å bli arrestert i Phnom Penh, ellers gikk det fint med autoritetene. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Kjøpte med meg Vietnamesisk ris-sprit jeg. Med slange? Date? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 mMmm ... I dag blir det pandecager med bacon til middag! Og så kjøpte jeg noen kjeks jeg kan kose meg med etterpå. Og et nytt kryssord. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 mMmm ... I dag blir det pandecager med bacon til middag! Og så kjøpte jeg noen kjeks jeg kan kose meg med etterpå. Og et nytt kryssord. Herregud, du er jo verre til å synge enn meg. Kult at du legger ut filmer på youtube da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ja, jeg er rimelig stolt av sangstemmen min. Synger for alle som ikke vil høre på. Vandrer rundt på gata med hodetelefoner på øra og skråler av full hals, i edru tilstand. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Shikaru: Biffstrimler, salat, dressing og pitabrød? Da har du alt du behøver for å lage hjemmelaget kebab. <3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) hmm kan funke det også. vurderte fisk men de har ikkeno ferskvare på rimi som jeg skal til nå. forslaget ditt hørtes jo rimelig digg ut Endret 18. juli 2011 av Shikaru Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Shikaru, torskefileter, griljer-mel, brødsmuler, egg og grillspyd. Med det kan du visstnok lage noen fantastiske fiskepinner. Nvm, om de ikke har fersk fisk, så kan det være det samme. Alternativt kan du bare kjøpe deg noen røkte kjøttpølser, samt noen poteter og litt dill. Kok potetene litt, del dem opp og stek dem, stek også pølsa litt, før du kutter den opp og steker litt mer. Awesomesauce. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ja, jeg er rimelig stolt av sangstemmen min. Synger for alle som ikke vil høre på. Vandrer rundt på gata med hodetelefoner på øra og skråler av full hals, i edru tilstand. Jeg og en kamerat sang Guy Love i fra Scrubs på sommerkonserten foran hele skolen. Har det på lagt ut på facebook men kanskje jeg skal slenge det ut på youtube og. Alltid gøy å synge når man ikke kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg