Aalton Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ferdig for dagen, later som jeg har ferie frem til 08:00 i morgen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 det kom nettopp ei kraftig kule med regn her. smalt i bilen uttafor også. er lat i dag også merker jeg, men i morra er det til rjukan Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Skal du hoppe, Shikaru? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Tror ikke vi har samme oppfatning på hva unyttig luksus er. Mat skal smake godt, helst. Jeg synes tomatbønner smaker godt. ^^ Ja, det er ikke lett å spise ofte med lite penger akkurat Jeg hadde fult stipend og fikk i tillegg penger fra familien, så jeg hadde på det tidspunktet en del til overs.. Og matvanene mine ble derfor dyre deretter. Jeg hadde også fullt stipend og fikk penger fra familien, likevel var jeg kronisk blakk siden jeg enten drakk opp penga på byen eller kjøpte bøker og album opp og i mente. Min egen feil at jeg var fattig. (kanskje ikke hamstre man hadde med eksen, men bortsett fra dem, da) Pft. Pogo var et tap for verden. Nettopp! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Skal du hoppe, Shikaru? JA! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ha-ha, jeg har ikke følelse i høyrehanda. Den er helt ubrukelig. Først skrapte jeg maling av mur i en time, før jeg fant ut at høyttrykksspyler var mye bedre og holdt på med den i to timer i strekk. Nada pauser. Verandaen er i det minste fri for maling, flisene er fri for alger, veggene for spindelvev og edderkopper og slukene for dritt. Jeg er våt til margen og skal nå ligge på senga inntullet i handklær for å tørke. Så skal jeg vaske klærne mine og tørke skoa. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 BAH, pcen min er i tromsø, og ikke her! JEG VIL HA DEN NÅ! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 om du har brukt høytrykkspyler så håper jeg du venter noen dager før du maler huset. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Harry Potter i 2D eller 3D? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 om du har brukt høytrykkspyler så håper jeg du venter noen dager før du maler huset. Ja, tenkte å vente til det blir sol, så sikkert lørdag eller søndag. Harry Potter i 2D eller 3D? 2D. 3D er bajs. 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Skal du hoppe, Shikaru? JA! Så gøy Da har vaktmestermannen vært her. Han sa jeg skulle vaske og se om det kom tilbake. Det kunne jeg strengt tatt fortalt meg selv. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Harry Potter i 2D eller 3D? 2D. 3D er bajs. Er du kun misunnelig fordi du ikkje kan sjå 3D? Eg ser ingen grunn til å ikkje få ein ekstra dimensjon. Eg såg HP7 i 3D, og er veldig fornøgd. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 syns ikke 3D gjør no spesielt til filmen, så foretrekker 2D sjøl. gleder meg masse ja bazukh ^^ hvorfor hadde du vaktmestern hos deg? O_o 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 For at en film skal være bra i 3D må den ha noen scener som rettferdiggjør det. Det har ikke HP7. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Transformers 3 var awesome i 3D. Men det blir lett slitsomt i vanlige scener med bare prating. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Transformers 3 var awesome i 3D. Men det blir lett slitsomt i vanlige scener med bare prating. Synes den var utrolig slitsom. Men det kan ha noe å gjøre med at jeg ikke finner stor glede i å sitte og se på tre timer med krig i utgangspunktet... Tror dog den hadde vært mindre hjernevrengende og mer utholdelig i vanlig 2D-utførelse, for meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Transformers 3 var awesome i 3D. Men det blir lett slitsomt i vanlige scener med bare prating. Synes den var utrolig slitsom. Men det kan ha noe å gjøre med at jeg ikke finner stor glede i å sitte og se på tre timer med krig i utgangspunktet... Tror dog den hadde vært mindre hjernevrengende og mer utholdelig i vanlig 2D-utførelse, for meg. Den filmen kunne vært lengre for min del. Elsket action-maratonnet på slutten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Harry Potter i 2D eller 3D? 2D. 3D er bajs. Er du kun misunnelig fordi du ikkje kan sjå 3D? Eg ser ingen grunn til å ikkje få ein ekstra dimensjon. Eg såg HP7 i 3D, og er veldig fornøgd. Nei, jeg kan se 3D (i motsetning til f.eks. Johnny Depp og 1/10 av befolkningen ellers), jeg bare føler ikke at det gir meg noe mer. F.eks. Thor var jo helt håpløs, både som film og de såkalte 3D-effektene. Store deler av filmen kunne kompisgjengen min og jeg sitte der uten brillene på og likevel få med oss crappet. (Jeg har også sett den i 2D, og den er like crappy der.) Vi trenger virkelig ikke alle disse 3D-filmene. 2D fungerer vanligvis helt utmerket og gir deg like mye glede uansett. Dog, det finnes bra ting i 3D også. Som "Honey, I shrunk the audience!" i DisneyWorld / DisneyLand. Den er fantastisk. Har sett den flere ganger, og blir like "skremt" hver gang den jævla slangen kommer susende mot meg, eller hver gang jeg føler musene som kryper opp bukseleggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg