Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter med det samme. For tiden er jeg bare sulten to ganger i døgnet. Når jeg våkner, og en 8-10 timer senere.

En klar forbedring fra å kun være sulten én gang i døgnet vel og merke, men fortsatt alt for lite.

Det hadde vært helt greit for meg i utgangspunktet, så ville jeg blitt kjempetynn, men jeg har LYST til å spise uansett (emosjonell sult). Det finnes for mye god mat. Luksusproblem. Blir bra for meg å bli student nå, så matbudsjettet naturlig reduseres :ph34r:

Lenke til kommentar

Lagde nammenam middag i sta, stekte potetskiver, paprika, chili, hvitløk og kullingfilet i biter. Noe i ovnen først, og så alt i wok-panna. SÅ OMNOMNOM :'D

Ok nå MÅ jeg lage noe mat. Du er litt for god på å gjøre meg sulten -.-

Lenke til kommentar

Potet er best i verden! Kan tilberedes på mange hundre forskjellige måter, er kjempeenkel, smaker digg og koster nesten ingenting. ELSKER POTET ASS!!!

Jeg veit. :'''''''''''D Skal snart prøve meg på lavkarbo, jeg óg, det kommer til å holde hardt.

Kom hit Hanna, så kan du få marinert indrefilet av lam og blomkår- og brokkoligrateng! :wee:

OMG IDAAAAAAA

Lenke til kommentar

Potet er best i verden! Kan tilberedes på mange hundre forskjellige måter, er kjempeenkel, smaker digg og koster nesten ingenting. ELSKER POTET ASS!!!

Jeg veit. :'''''''''''D Skal snart prøve meg på lavkarbo, jeg óg, det kommer til å holde hardt.

Hvor bor du? Har et lass kremfløte, cottage cheese, crème craîche, seterrømme + + som jeg ikke får brukt opp fordi jeg er alt for glad i pasta og potet til å gå på lavkarbo mer enn to uker av gangen... Falt nettop av lasset igjen.

post-120459-0-97556000-1310946618_thumb.jpg

Jaja. Vel verdt det. I morgen blir det potet i hvert fall :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...