Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nynorsk er elsk. Nynorsk-Underpants er ikke elsk. Bokmål-Underpants er elsk.

Hyggeleg. (:

Men eg vil ikkje slutte berre for kritikken eg får. Har fått mange reaksjonar på det, men eg tykkje det er gøy samtidig som eg får betre karakterar.

karakterar ? idag skulket du skolen fordi du skulle til legen senere på dagen... Hvis du vil få bedre karakterer burde du kansje satse på å være tilstede i timene på skolen i steden for å skrive nynorsk i en internettside. Sånn vennlig tips bare :)

Kva veit du om det? Kva veit du om korleis oppgulpet mitt i natt smakte? Korleis veit du korleis det føltest då eg fekk brekkningar etter hosteanfalla mine? Korleis veit du korleis det føltest å vere så tett i brystet at eg måtte ligge stille og ta astmasprayar til eg kunne puste ordentleg igjen?

jeg veit bare at du var helt frisk i går og at når Sindre snakket med deg på telefonen før i dag og spurte hvorfor du ikke var på skolen svarte du "vet ikke " eller noe i den duren... Men for al del ! Gå din egen vei du ! Gjør det du tror er best for karakterene dine så skal ikke jeg blande meg inn i det for jeg orker ikke fler av de dritlange defansive diskusjonene dine ! Spessiellt ikke på nynorsk

Lenke til kommentar
jeg veit bare at du var helt frisk i går og at når Sindre snakket med deg på telefonen før i dag og spurte hvorfor du ikke var på skolen svarte du "vet ikke " eller noe i den duren... Men for al del ! Gå din egen vei du ! Gjør det du tror er best for karakterene dine så skal ikke jeg blande meg inn i det for jeg orker ikke fler av de dritlange defansive diskusjonene dine ! Spessiellt ikke på nynorsk

Det der har du nok rett i. At du nok ikke skal blande deg inn i det. :)

Lenke til kommentar
Kjempemorsomt. Så gøy at jeg tror jeg dør av latter.

Morsomt.

Gøy

Apropos det å dø av latter.. har ei ikke så altfor smart jente i klassen som fikk en god latter av i dag. Det viser seg at hun til tider sier ting som for eksempel "Åååå jeg blir!", dette da for eksempel i en sammenheng hvor hun ikke vil diskutere mer om noe eller noe. Det hun egentlig sier er nemlig "Åååå jeg dør". Ja, nettopp, hun bruker ordet "blir" som et synonym for ordet "dør". Så i dag når han ene i klassen spilte Counter-Strike satt han konstant og sa "Ahhh jeg blir! Han skyter på meg! Ahh jeg blei!". Mens vi andre lo oss ihjel! ;P

Lenke til kommentar
Apropos det å dø av latter.. har ei ikke så altfor smart jente i klassen som fikk en god latter av i dag. Det viser seg at hun til tider sier ting som for eksempel "Åååå jeg blir!", dette da for eksempel i en sammenheng hvor hun ikke vil diskutere mer om noe eller noe. Det hun egentlig sier er nemlig "Åååå jeg dør". Ja, nettopp, hun bruker ordet "blir" som et synonym for ordet "dør". Så i dag når han ene i klassen spilte Counter-Strike satt han konstant og sa "Ahhh jeg blir! Han skyter på meg! Ahh jeg blei!". Mens vi andre lo oss ihjel! ;P

Eh-eh-eh? :ermm: Jaja. Sikkert gøy hvis man var der.

Lenke til kommentar

Eh-eh-eh? :ermm: Jaja. Sikkert gøy hvis man var der.

Hehe! Ja, utrolig! Kan vel forstås at det ikke blir en like naturtro situasjon når én leser det, men det var faktisk hysterisk morsomt.

Lenke til kommentar
Hehe! Ja, utrolig! Kan vel forstås at det ikke blir en like naturtro situasjon når én leser det, men det var faktisk hysterisk morsomt.

Tviler ikke. Akkurat som i 9.klassen da jeg holdt på å dø på meg fordi ei venninne sa det tok på med spisinga i hjemkunnskapen. Sååådeh.

Lenke til kommentar

Det går jævlig bra faktisk.

De ringte meg i dag og vi snakka litt om det.

De klarte å redde ut 317 GB fra disken.

Noe som er litt rart med tanke på at disken bare var 300 GB :p

Uansett, jeg lar de overføre filene over på en 500 GB-disk og lar de beholde den herpa disken min, og så får jeg det tilsendt her i Steinkjer.

Gleder meg fælt :D

edit:

20080227.jpg

So true ^^

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...