Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg er den eneste i verden som er lei sommer, gi meg høst med kaldt regn, mørke netter og vissent løv overalt.

 

Det er ikke det at jeg prøver å være dyp og deprimert, jeg er bare lei av ustabilt vær og høre at noen sier at vi må nyte det mens vi har det, faen heller. Hadde jeg ønsket å sitte og svette i hjel og gjøre ingenting hadde jeg satt fyr på peisen og skrudd på en kraftig arbeidslampe.

Lenke til kommentar

jeg er SULTEN. Igjen. Faen.

Jeg har rundstykke, micropasta, iskaffe og spekepølse. Fint å ha til senere i natt, er stuck på jobb i litt over sju timer til.. :fun:

å der ble jeg enda mer sulten -.-

SÅ lenge? O.o Det høres slitsomt ut.

Jeg spiste egg, bacon og bønner med mamma i 22tiden å tenkte at jeg da ikke ville bli sulten igjen, men feil. Dagen derpå er alltid sånn. Ikke spesiellt kos.

Lenke til kommentar

jeg er SULTEN. Igjen. Faen.

 

Jeg er fortsatt mett, faen! Elsker å spise og har huset fullt av god mat, og så er jeg bare mett. Kan jo klart spise uansett, men det er bare ikke like digg å spise når man egentlig er mett.

Skulle ønske jeg ble sulten igjen snart!

Sliter med det samme. For tiden er jeg bare sulten to ganger i døgnet. Når jeg våkner, og en 8-10 timer senere.

En klar forbedring fra å kun være sulten én gang i døgnet vel og merke, men fortsatt alt for lite.

 

Prøver jeg å spise mer, kommer det opp igjen. -_-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...