Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker virkelig ikke Jokke. Har litt samme forhold til Jokke som til Lars Vaular - rett og slett ikke noe jeg kan like.

De er jo 2 helt forskjellige artister da.

Forskjellen er jo helt klar, Lars Vaular = suger. Jokke = rocker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kyber, virkelig? Med bokstaven k? Hvor skal dette ende? :cry:

Og det er awesome!!!

Jeg har fått skoleplass :D :D :D

Teknisk kybernetikk på NTNU ftw.

Gratulerer så mye! Har hørt at det er rimelig vanskelig å komme inn på. :o

Gikk ikke du frisør eller noe? :p

Takk!! Tror det var sånn middels vanskelig i år, opptaksgrensen har vært oppe i over 57 poeng før, men jeg har rundt 53 poeng og jeg kom vel sånn akkurat inn :fun:

Har gått frisør ja, men når man har R1+R2 og FYS1+FYS2 og kommer inn på NTNU... Det er gøy å klippe hår altså, men takke meg til å programmere robothjerner :cool:

Lenke til kommentar

Seigmen! Fine Seigmen.

Ble Seigmen ja. :wee:

Var for lat til å sette opp en playlist på WiMP, så jeg kjørte bare "Live at Rockefeller". :love:

Må se "Fra X til Døden" når jeg kommer tilbake til Orkanger føler jeg.

Noen som hører på Jokke og valentinerne?

Ja, veldig mye faktisk.

Jeg har fått skoleplass :D :D :D

Teknisk kybernetikk på NTNU ftw.

Gratulerer så mye! Har hørt at det er rimelig vanskelig å komme inn på. :o

Gikk ikke du frisør eller noe? :p

Takk!! Tror det var sånn middels vanskelig i år, opptaksgrensen har vært oppe i over 57 poeng før, men jeg har rundt 53 poeng og jeg kom vel sånn akkurat inn :fun:

Har gått frisør ja, men når man har R1+R2 og FYS1+FYS2 og kommer inn på NTNU... Det er gøy å klippe hår altså, men takke meg til å programmere robothjerner :cool:

Ah. I see. Skills. Grats! :D

Du blir mer og mer awesome per post, frøken. :wee:

Lenke til kommentar

I know your pain, bro.

For meg har trikset vært å barbere meg / slutte å gå med hettegensere. Hver for seg er de ille nok, sammen er de dynamitt.

Hjelper også om du ikke har sekken full av elektroniske dingser.

Jeg reiser vanligvis med kamerabag full av utstyr, samt ryggsekk med netbook / laptop, mus, et par-tre eksterne harddisker og masse annet. :p

Føles rart nå som jeg reiser lett og bare hadde en drøss med ladere + netbooken med. :p

Lenke til kommentar

Tar aldri med meg mye stash når jeg reiser, en bok, pengeboken og tlf er alt jeg reiser med. Joggebukse, gode sko og og lett bekledning.. Ikke noe annet tull og dilldall.

Hah, 40kr for en dritkaffe også, er det rart folk er irritert når man reiser?

Lenke til kommentar

Og puben på Værnes er aldri åpen når jeg er der. -_-

Jeg har blitt snytt for mye aqua vita, for å si det sånn.

Men yeah, hvordan folk kan overleve på kun innholdet på en laptop / netbook, forstår jeg ikke. Jeg er nødt til å ha med meg minst én ekstern hdd i tillegg til en minnepenn hvor enn jeg skal, i fall det blir kjedelig. :p

Før i tiden reiste jeg alltid med 2,5 TB ekstra. :p

Lenke til kommentar

In need off penis. Now. Im drunk

Du får bare finne Remi. ^^

nei takk.

Mulig d bl no hr .yei.

Ikke? Jeg ville slått til, han ser ut til å fungere greit for sånt. ^^

Jeg må bare si at det var BJØRNAR som ville si at han ville ha penis. Ikke jeg. Aldri mer låne bort tlf på fest. Men jeg som svarte... det ser man jo :p

Men jo! Fungerer mer enn greit. Perfekt faktisk :)

Lenke til kommentar

Jeg har reist mye, men jeg har aldri blitt stoppa i noe som helst. Merkelig det der :cool:

Trenger ikke dope ned noen som blir helt borte av et par rusbrus og en piña colada..

--------------

Man kan ikke stave «simlifisering» uten «fisering» :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...